Kako poboljšati nastavne metode i materijale razvijanjem suradnje između učitelja engleskog i njemačkog kao stranoga jezika u osnovnoj školi? (CROSBI ID 48015)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Truck-Biljan, Ninočka
hrvatski
Kako poboljšati nastavne metode i materijale razvijanjem suradnje između učitelja engleskog i njemačkog kao stranoga jezika u osnovnoj školi?
Poučavanje i učenje stranih jezika u razrednoj situaciji je područje istraživanja za koje raste zanimanje od sredine prošlog stoljeća naovamo. Učionica je posebno, institucionalizirano i vrlo dinamično okruženje, na neki način izolirano od jezične stvarnosti vanjskog svijeta. Učitelji, nastavnici i učenici sudjeluju u komunikacijskom procesu učenja stvaranjem scenarija, didaktičke situacije i preuzimanjem novih uloga. Istraživanja u nastavi stranih jezika (eng. Classroom research, njem. Klassenforschung), usredotočuju se na procese koji se odvijaju u razrednoj situaciji. Akcijskim su se istraživanjem nastojale istražiti mogućnosti poboljšanja nastavnih metoda i materijala razvijanjem suradnje između jedne učiteljice engleskoga i jedne učiteljice njemačkoga jezika u istoj osnovnoj školi. Ostvarena je zanimljiva suradnja između svih sudionica akcijskoga istraživanja.
akcijsko istraživanje, engleski i njemački kao strani jezici u osnovnoj školi, suradnja
nije evidentirano
engleski
How to Improve the Teaching Methods and Materials by Developing the Cooperation between the Teachers of English and German as Foreign Languages in a Primary School?
nije evidentirano
action research, English and German as foreign languages in primary school, cooperation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
89-98.
objavljeno
Podaci o knjizi
Akcijsko istraživanje i profesionalni razvoj učitelja i nastavnika/Action Research for the Professional Development of Teachers
Kovačević, Dubravka i Ozorlić Dominić, Renata
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)
2011.
978-953-7290-23-8