Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kako poboljšati nastavne metode i materijale razvijanjem suradnje između učitelja engleskog i njemačkog kao stranoga jezika u osnovnoj školi? (CROSBI ID 48015)

Prilog u knjizi | stručni rad

Truck-Biljan, Ninočka Kako poboljšati nastavne metode i materijale razvijanjem suradnje između učitelja engleskog i njemačkog kao stranoga jezika u osnovnoj školi? // Akcijsko istraživanje i profesionalni razvoj učitelja i nastavnika/Action Research for the Professional Development of Teachers / Kovačević, Dubravka i Ozorlić Dominić, Renata (ur.). Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2011. str. 89-98

Podaci o odgovornosti

Truck-Biljan, Ninočka

hrvatski

Kako poboljšati nastavne metode i materijale razvijanjem suradnje između učitelja engleskog i njemačkog kao stranoga jezika u osnovnoj školi?

Poučavanje i učenje stranih jezika u razrednoj situaciji je područje istraživanja za koje raste zanimanje od sredine prošlog stoljeća naovamo. Učionica je posebno, institucionalizirano i vrlo dinamično okruženje, na neki način izolirano od jezične stvarnosti vanjskog svijeta. Učitelji, nastavnici i učenici sudjeluju u komunikacijskom procesu učenja stvaranjem scenarija, didaktičke situacije i preuzimanjem novih uloga. Istraživanja u nastavi stranih jezika (eng. Classroom research, njem. Klassenforschung), usredotočuju se na procese koji se odvijaju u razrednoj situaciji. Akcijskim su se istraživanjem nastojale istražiti mogućnosti poboljšanja nastavnih metoda i materijala razvijanjem suradnje između jedne učiteljice engleskoga i jedne učiteljice njemačkoga jezika u istoj osnovnoj školi. Ostvarena je zanimljiva suradnja između svih sudionica akcijskoga istraživanja.

akcijsko istraživanje, engleski i njemački kao strani jezici u osnovnoj školi, suradnja

nije evidentirano

engleski

How to Improve the Teaching Methods and Materials by Developing the Cooperation between the Teachers of English and German as Foreign Languages in a Primary School?

nije evidentirano

action research, English and German as foreign languages in primary school, cooperation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

89-98.

objavljeno

Podaci o knjizi

Akcijsko istraživanje i profesionalni razvoj učitelja i nastavnika/Action Research for the Professional Development of Teachers

Kovačević, Dubravka i Ozorlić Dominić, Renata

Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)

2011.

978-953-7290-23-8

Povezanost rada

nije evidentirano