Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razlikuje li test razumijevanja gramatike (TROG-2- HR) djecu s posebnim jezičnim teškoćama (PJT)? (CROSBI ID 377791)

Ocjenski rad | diplomski rad

Dragičević, Jelena Razlikuje li test razumijevanja gramatike (TROG-2- HR) djecu s posebnim jezičnim teškoćama (PJT)? / Kuvač Kraljević, Jelena (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2013

Podaci o odgovornosti

Dragičević, Jelena

Kuvač Kraljević, Jelena

hrvatski

Razlikuje li test razumijevanja gramatike (TROG-2- HR) djecu s posebnim jezičnim teškoćama (PJT)?

Test razumijevanja gramatike hrvatskog jezika (TROG-2-HR) receptivni je jezični test nastao prema engleskoj verziji, a prilagođen i standardiziran na hrvatski jezik. Među ostalim, rabi se u procjeni jezičnog razumijevanja djece s posebnim jezičnim teškoćama (PJT). Djeca s PJT-om predstavljaju raznoliku skupinu koju karakteriziraju poteškoće u jezičnim sposobnostima, u odsustvu neuroloških oštećenja, kognitivnih odstupanja te motoričkih i emocionalnih poremećaja. Namjera je ovog rada ispitati mogućnosti TROG-2-HR testa i sposobnosti u razumijevanju gramatike djece s PJT-om u tri dobne skupine, te ih usporediti s uspješnosti na istoj mjeri kod djece urednog jezičnog razvoja (UJR). Rezultati pokazuju da se pomoću ovog testa mogu razlikovati djeca s PJT-om od djece UJR između 5 i 9 godina, te da su djeca s PJT-om, s porastom dobi, uspješnija na testu. Također, ovaj je test odredio područja gramatika koja predstavljaju poteškoće djeci s PJT-om, što se potvrdilo i prijašnjim istraživanjima.

Test razumijevanja gramatike (TROG-2-HR); posebne jezične teškoće

nije evidentirano

engleski

Does Test for Reception of Croatian Grammar (TROG- 2-HR) distinguish children with Specific Language Impairment (SLI)?

nije evidentirano

Test for Reception of Grammar (TROG-2-HR); Specific Language Impairment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48

25.02.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija