Odgojno-obrazovna uloga nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture (CROSBI ID 479196)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Findak, Vladimir ; Mraković, Miloš
hrvatski
Odgojno-obrazovna uloga nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture
Brojni dokazi nepobitno potvrđuju da se sustavnim, znanstveno utemeljenim vježbanjem može bitno utjecati ne samo na regulaciju morfoloških, motoričkih i funkcionalnih obilježja, nego u značajnoj mjeri i na kognitivne funkcije te na konativne dimenzije odgovorne za modalitete ponašanja i efikasnu socijalizaciju mladih na varijabilne uvjete života i rada. Pouzdano se može tvrditi da ne postoje ili su rijetke ljudske djelatnosti kojima se u takvoj mjeri može istodobno utjecati na tako velik broj ljudskih obilježja. To je razlogom što se tjelesna i zdravstvena kultura i stručnjak koji provodi tu nastavu ne mogu svesti samo na puki nastavni predmet u sustavu školstva, naprotiv, tjelesna i zdravstvena kultura predstavlja temelj na utjecaj cjelokupni antropološki status učenika.
nastavnik; učenik; tjelesno vježbanje; odgoj i obrazovanje; utjecaj na antropološki status
nije evidentirano
engleski
Educational and instructional role of the physical education teacher
nije evidentirano
teacher; pupil; physical training; education and instruction; influence on anthropological characteristics
nije evidentirano
Podaci o prilogu
614-619-x.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
Rosić, Vladimir
Rijeka: Sveučilište u Rijeci
Podaci o skupu
2. međunarodni znanstveni kolokvij
poster
25.03.1999-26.03.1999
Opatija, Hrvatska