Edukacija, vrijednosti i održivi razvoj (CROSBI ID 48055)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Babić, Nada ; Irović, Stanislava ; Sentjabov, Anatolij
hrvatski
Edukacija, vrijednosti i održivi razvoj
U radu se propituju paradigme održivog razvoja kao politike i okvira mišljenja koji uključuje uspostavljanje ravnoteže između autonomnih i instrumentalnih vrijednosti, antropocentrizma i ekocentrizma. Ukazuje se na nužnost uvida u teorijska polazišta i pristupe edukaciji vrijednosti s aspekta održivosti, u svjetlu kontinuiteta i komplementarnosti različitih vrijednosnih sustava te proaktivne i reaktivne uloge edukacije. Identifikacija realiteta edukacije i ekoloških vrijednosti procjenjuje se kritičkom u nalaženju odgovora o edukaciji vrijednosti, kao pretpostavci primjerenijeg rješavanja ekoloških problema na mikro i makro razini.
antropocentrizam, edukacija, ekocentrizam, održivi razvoj, vrijednosti
nije evidentirano
engleski
Education, values and sustainable development
nije evidentirano
education, values, sustainable development, anthropocentrism, ecocentrism
nije evidentirano
Podaci o prilogu
119-124.
objavljeno
Podaci o knjizi
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Uzelac, Vinka ; Vujčić, Lidija
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
2008.
978-953-98445-4-5