Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Edukacija, vrijednosti i održivi razvoj (CROSBI ID 48055)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Babić, Nada ; Irović, Stanislava ; Sentjabov, Anatolij Edukacija, vrijednosti i održivi razvoj // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, Vinka ; Vujčić, Lidija (ur.). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 119-124

Podaci o odgovornosti

Babić, Nada ; Irović, Stanislava ; Sentjabov, Anatolij

hrvatski

Edukacija, vrijednosti i održivi razvoj

U radu se propituju paradigme održivog razvoja kao politike i okvira mišljenja koji uključuje uspostavljanje ravnoteže između autonomnih i instrumentalnih vrijednosti, antropocentrizma i ekocentrizma. Ukazuje se na nužnost uvida u teorijska polazišta i pristupe edukaciji vrijednosti s aspekta održivosti, u svjetlu kontinuiteta i komplementarnosti različitih vrijednosnih sustava te proaktivne i reaktivne uloge edukacije. Identifikacija realiteta edukacije i ekoloških vrijednosti procjenjuje se kritičkom u nalaženju odgovora o edukaciji vrijednosti, kao pretpostavci primjerenijeg rješavanja ekoloških problema na mikro i makro razini.

antropocentrizam, edukacija, ekocentrizam, održivi razvoj, vrijednosti

nije evidentirano

engleski

Education, values and sustainable development

nije evidentirano

education, values, sustainable development, anthropocentrism, ecocentrism

nije evidentirano

Podaci o prilogu

119-124.

objavljeno

Podaci o knjizi

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj

Uzelac, Vinka ; Vujčić, Lidija

Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2008.

978-953-98445-4-5

Povezanost rada

Pedagogija