crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 629715

Zbornik radova

Autori: Findak, Vladimir; Prskalo, Ivan; Babin, Josip
Naslov: Kineziološka metodika u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu
( Teaching methodology of kinesiology in the contemporary educational system )
Izvornik: Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu / Milanović, Dragan ; Bežen, Ante ; Domović, Vlatka (ur.). - Zagreb : Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske , 2013. 114-125 (ISBN: 978-953-96308-0-3).
Skup: Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu : znanstveni skup prigodom obilježavanja 20. obljetnice AOOZH-a
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 15.3.2012.
Ključne riječi: kineziološka metodika; odgojno-obrazovni sustav; nastavnički fakulteti; učiteljska učilišta; kineziologija
( teaching methodology of kinesiology; educational system; teacher education faculties; teaching of education colleges; kinesiology )
Sažetak:
Razvoj Kineziološke metodike su obilježila tri razdoblja, što vrijedi i za njezin položaj na nematičnim fakultetima i na matičnim fakultetima. Prvo razdoblje, na nematičnim fakultetima trajalo je do 1986.godine, kada su programi kolegija metodike tjelesnog odgoja, pa kasnije, metodike tjelesne i zdravstvene kulture bili uglavnom usmjereni na osposobljavanje budućih odgojitelja i nastavnika razredne nastave za realizaciju osnovnog programa. Na matičnim fakultetima (Visoka škola za fizičku kulturu, Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu i u Splitu), ovo je razdoblje trajalo do 1987.godine, kada su se u okviru kolegija metodika pod različitim nazivima a metodika je egzistirala bez atribucija znanstvenosti. Drugo razdoblje u razvoju kineziološke metodike na nematičnim fakultetima obilježava vrijeme od 1986.godine do osnivanja „Udruge metodičara" 2003. godine, a na matičnim fakultetima (kasnije Kineziološkim fakultetima) od 1987.godine do 2006.godine. Naime, nakon znanstvenog skupa „Metodika u sustavu znanosti i obrazovanja" koji je održan u Zagrebu, 1985. godine i ova je metodika etablirana kao samostalna znanstvena disciplina s eksplicitno definiranim atribucijama ; od pojma, definicije i predmeta istraživanja, preko njezina cilja i zadaća, strukture, metoda istraživanja, do njezina mjesta u sustavu znanosti i odnosa s drugim znanostima. I treće razdoblje u razvoju kineziološke metodike, koje traje do današnjih dana, karakteriziraju promjene vezane uz status ove znanstvene discipline na poslijediplomskom znanstvenom studiju kineziologije - izborni modul kineziološka edukacija, te na poslijediplomskom specijalističkom studiju kineziologije - izborni modul kineziološka edukacija. Danas Kineziološka metodika uživa ugled ne samo na nematičnim i matičnim fakultetima u našoj zemlji, nego i u inozemstvu. Zbog toga se može sa zadovoljstvom ustvrditi da su stanje i položaj kineziološke metodike danas najbolja garancija za njezino još uspješnije sutra!
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Projekt / tema: 227-2271694-1696
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Pedagogija
Upisao u CROSBI: Ivan Prskalo (ivan.prskalo@ufzg.hr), 18. Svi. 2013. u 20:18 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4