Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Korištenje novih medija u nastavi osnovnog obrazovanja (CROSBI ID 378104)

Ocjenski rad | diplomski rad

Toplak, Tea Korištenje novih medija u nastavi osnovnog obrazovanja / Matijević, Milan (mentor); Topolovčan, Tomislav (neposredni voditelj). Čakovec, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2012

Podaci o odgovornosti

Toplak, Tea

Matijević, Milan

Topolovčan, Tomislav

hrvatski

Korištenje novih medija u nastavi osnovnog obrazovanja

Istraživanje je provedeno na uzorku od 158 učitelja razredne i predmetne nastave osnovnih škola sjeverozapadne Hrvatske: OŠ Veliki Bukovec (Varaždinska županija), OŠ Ludbreg (Varaždinska županija), OŠ Gustav Krklec iz Maruševca (Varaždinska županija), OŠ Prelog (Međimurska županija), OŠ Domašinec (Međimurska županija), PŠ Josip Generalić iz Hlebina (Koprivničko-križevačka županija), OŠ Lauder iz Zagreba (Grad Zagreb) te OŠ Ivan Benković iz Dugog Sela (Zagrebačka županija), a provedeno je u veljači školske godine 2011. /2012. Svrha istraživanja bila je ispitivanje mišljenja učitelja iz ruralnih i urbanih područja o korištenju novih medija u nastavi, kao i samo korištenje novih medija u nastavi. Svi učitelji ispunjavali su isti upitnik mišljenja o korištenju novih medija u osnovnom obrazovanju. Obradom podataka pokazalo se da svi učitelji (iz urbanih i ruralnih područja) u nastavi najviše koriste računalo, multimedijski software i internet. Prilikom poučavanja učitelji (iz urbanih i ruralnih područja) najmanje koriste tablet računalo te Smartphone. Pokazalo se da ne postoji statistički značajna razlika u posjedovanju ni jednog pojedinog novog medija između učitelja iz urbanih i ruralnih područja (učitelji koji žive na selu i u gradu, te učitelji koji rade u školi na selu i u gradu), tj. svaki medij obje skupine učitelja podjednako posjeduju. Najveći broj učitelja posjeduje računalo, pristup internetu te mobilni telefon, dok najmanji broj učitelja posjeduje tablet računalo. Osnovna statistička analiza pokazala je da ne postoje razlike u mišljenu o korištenju novih medija u nastavi, o informalnom i samostalnom učenju pomoću novih medija između učitelja iz urbanih i ruralnih područja (učitelji koji žive na selu i u gradu, te učitelji koji rade u školi na selu i u gradu). Nastava uz pomoć novih medija sve se više razvija i zasigurno će dati doprinos unapređenju nastave. Možemo pretpostaviti da će u skoroj budućnosti novi mediji u svim područjima školstva i obrazovanja dobiti odgovarajuće mjesto i predstavljati značajnu dopunu raznim drugim oblicima nastave bez obzira na mjesto škole (ruralno/urbano područje).

novi mediji; računalo; internet; mobilni telefon; učitelji; ruralne škole; urbane škole; novi oblici učenja; nova kultura učenja; primarno obrazovanje; osnovno obrazovanje; nastava usmjerena na učenika

nije evidentirano

engleski

The use of new media in teaching elementary education

nije evidentirano

new media; computer; internet; mobile phone; teachers; urban schools; rural schools; new forms of learning; new culture of learning; primary education; elementary education; student centred curriculum

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65

04.07.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Čakovec

Povezanost rada

Pedagogija