Learning organization in new economy (CROSBI ID 596981)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Horvat, Đuro ; Trojak, Nataša:
engleski
Learning organization in new economy
Suvremeno okruženje obilježavaju stalne promjene i rastuća kompleksnost. Uspjeh za pojedince i organizacije u takvom okruženju zahtijeva fleksibilmost i cjeloživotno učenje. Organizacije koje su implementirale strukturu, procese i organizacijsku kulturu koja potiče kontinuirano individualno, timsko i organizacijsko učenje koje rezultira stalnim promjenama u ponašanju i organizacijskim procesima je organizacija koja uči. Organizacija koja uči nije nov predmet istraživanja i nije nepoznata menadžerima. Kako bi omogućili izgradnju organizacije koja uči, mnogi autori razvili su koncepte i definirali specifične aktivnosti koje menadžmentu mogu pomoći da postignu cilj izgradnje i mjerenja organizacije koja uči u svojim poduzećima. U ovom radu opisujuemo nekoliko tih konstrukata s naglaskom na Tri modula organizacije koja uči, autora David A. Garvin, Amy C. Edmondson and Francesca Gino. Temeljem tog konstrukta proveli smo istraživanje na prigodnom uzorku i pokazali da hrvatska poduzeća nisu uspjela implementirati organizaciju koja uči. Rezultati ovog istraživanja mogu donositeljima odluka poslužiti kao smjernice za poboljšanje procesa učenja u njihovim organizacijama.
learning organization ; new economy ; strategic management
Indexed in:EBSCOhost, RePEc, EconPapers, Socionet
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
183-195.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Interdisciplinary Management research IX
Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo:
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-253-117-6
1847-0408
Podaci o skupu
INTERDISCIPLINARY MANAGEMENT RESEARCH IX
predavanje
10.05.2013-12.05.2013
Osijek, Hrvatska