Uloga trgovine u jačanju turističke ponude splitsko-dalmatinske županije (CROSBI ID 378149)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Podrug, Željko ;
Renko, Sanda ;
hrvatski
Uloga trgovine u jačanju turističke ponude splitsko-dalmatinske županije
Hrvatska kao turistička zemlja bilježi stabilan rast turističkog prometa. Kako bi povećala profit od turizma mora obogatiti ponudu robnih resursa turističkih destinacija uključujući Splitsko-Dalmatinsku županije koja čini okosnicu hrvatskog turizma. U radu su navedene teorijske postavke o trgovini, analizirano je stanje u trgovini u Splitsko-dalmatinskoj županiji, te je predstavljena Splitsko-dalmatinska županija kao turistička destinacija, gdje je izvršena usporedba Splitsko-dalmatinske županije sa Istarskom županijom, koja je vodeća turistička županija u RH.
trgovina; turizam; splitsko-dalmatinska županija; održivi razvoj
nije evidentirano
engleski
Role of trade in improving tourist offer in county Split-Dalmatia
nije evidentirano
trade; tourism; Split-Dalmatia county; sustainable development
nije evidentirano
Podaci o izdanju
126
04.04.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb