Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uspjeh studenata učiteljskog studija u prirodoslovnim kolegijima prije i poslije primjene načela Bolonjske deklaracije (CROSBI ID 193468)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Užarević, Zvonimir ; Popović, Željko ; Bogut, Irella Uspjeh studenata učiteljskog studija u prirodoslovnim kolegijima prije i poslije primjene načela Bolonjske deklaracije // Évkönyv (Újvidéki Egyetem, Magyar Tannyelvu Tanítóképzo Kar Szabadka), 8 (2013), 1; 212-221

Podaci o odgovornosti

Užarević, Zvonimir ; Popović, Željko ; Bogut, Irella

hrvatski

Uspjeh studenata učiteljskog studija u prirodoslovnim kolegijima prije i poslije primjene načela Bolonjske deklaracije

Istraživanjem je utvrđeno jesu li studenti učiteljskog studija koji su prirodoslovne kolegije slušali i položili prije primjene načela Bolonjske deklaracije bili uspješniji od studenata Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog učiteljskog studija koji su slušali i položili prirodoslovne kolegije nakon uvođenja bolonjskih programa. Istraživanjem su obuhvaćene četiri generacije studenata ili ukupno 947 ispitanika. Podatci su prikupljeni iz dokumentacije Učiteljskoga fakulteta u Osijeku i Informacijskog sustava visokih učilišta, a primijenjena je neeksperimentalna metoda komparativne analize podataka. Utvrđena je frekvencija pojavljivanja pojedinih ocjena obveznih prirodoslovnih kolegija, a razlike između skupina su testirane neparametrijskim statističkim postupcima. Statistički značajno veća uspješnost studiranja iz obveznih prirodoslovnih kolegija utvrđena je kod studenata koji su studirali nakon uvođenja načela Bolonjske deklaracije. Dobiveni rezultati ukazuju na važnost daljnjeg periodičnog praćenja implementacije načela Bolonjske deklaracije u visokoškolski sustav u Republici Hrvatskoj.

uspješnost studenata ; prirodoslovni kolegiji ; načela Bolonjske deklaracije

nije evidentirano

engleski

A student success of in the study of natural science courses before and after the application of the principles of the Bologna Declaration

nije evidentirano

student achievement ; natural science courses ; the principles of the Bologna Declaration

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (1)

2013.

212-221

objavljeno

2217-8198

Povezanost rada

Biologija, Biotehnologija, Pedagogija