Uspjeh studenata učiteljskog studija u prirodoslovnim kolegijima prije i poslije primjene načela Bolonjske deklaracije (CROSBI ID 193468)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Užarević, Zvonimir ; Popović, Željko ; Bogut, Irella
hrvatski
Uspjeh studenata učiteljskog studija u prirodoslovnim kolegijima prije i poslije primjene načela Bolonjske deklaracije
Istraživanjem je utvrđeno jesu li studenti učiteljskog studija koji su prirodoslovne kolegije slušali i položili prije primjene načela Bolonjske deklaracije bili uspješniji od studenata Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog učiteljskog studija koji su slušali i položili prirodoslovne kolegije nakon uvođenja bolonjskih programa. Istraživanjem su obuhvaćene četiri generacije studenata ili ukupno 947 ispitanika. Podatci su prikupljeni iz dokumentacije Učiteljskoga fakulteta u Osijeku i Informacijskog sustava visokih učilišta, a primijenjena je neeksperimentalna metoda komparativne analize podataka. Utvrđena je frekvencija pojavljivanja pojedinih ocjena obveznih prirodoslovnih kolegija, a razlike između skupina su testirane neparametrijskim statističkim postupcima. Statistički značajno veća uspješnost studiranja iz obveznih prirodoslovnih kolegija utvrđena je kod studenata koji su studirali nakon uvođenja načela Bolonjske deklaracije. Dobiveni rezultati ukazuju na važnost daljnjeg periodičnog praćenja implementacije načela Bolonjske deklaracije u visokoškolski sustav u Republici Hrvatskoj.
uspješnost studenata ; prirodoslovni kolegiji ; načela Bolonjske deklaracije
nije evidentirano
engleski
A student success of in the study of natural science courses before and after the application of the principles of the Bologna Declaration
nije evidentirano
student achievement ; natural science courses ; the principles of the Bologna Declaration
nije evidentirano
Podaci o izdanju
8 (1)
2013.
212-221
objavljeno
2217-8198