Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Metodika nastave engleskog jezika: svjetski izazovi i hrvatski dometi (CROSBI ID 91423)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Vilke, Mirjana ; Mihaljević Djigunović, Jelena Metodika nastave engleskog jezika: svjetski izazovi i hrvatski dometi // Metodika, 1 (2000), 1; 143-154-x

Podaci o odgovornosti

Vilke, Mirjana ; Mihaljević Djigunović, Jelena

hrvatski

Metodika nastave engleskog jezika: svjetski izazovi i hrvatski dometi

Ovaj je rad retrospektiva osnovnih djelatnosti koje su se odvijale u sklopu metodike nastave engleskog jezika u Hrvatskoj. U teoriji nastave engleskog jezika (glotodidaktici) od njezinih se početaka u XIX. stoljeću ističu dvije konstante: prva, držanje koraka sa svjetskom tijekovima u teoriji nastave stranih jezika, uvijek uzimajući u obzir kao korektiv hrvatsko okruženje, odnose hrvatskog i engleskog jezika, specifičnosti naše kulture i potrebe učenika ovog podneblja i, druga, povezanost s Odsjekom za anglistiku Sveučilišta u Zagrebu. Opisuje se rad na hrvatskom kontrastivnom projektu, projektu ranog učenja stranog jezika i istraživanju strategija i motivacije za učenje engleskog jezika.

metodika nastave engleskog jezika; kontrastivna analiza; rano učenje; motivacija strategija učenja

nije evidentirano

engleski

Croatian TEFL Methodology: International Challenges and National Achievements

nije evidentirano

TEFL; contrastive analysis; early learning; motivation; learning strategy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1)

2000.

143-154-x

objavljeno

1332-7879

Povezanost rada

Filologija