Metodika nastave engleskog jezika: svjetski izazovi i hrvatski dometi (CROSBI ID 91423)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Vilke, Mirjana ; Mihaljević Djigunović, Jelena
hrvatski
Metodika nastave engleskog jezika: svjetski izazovi i hrvatski dometi
Ovaj je rad retrospektiva osnovnih djelatnosti koje su se odvijale u sklopu metodike nastave engleskog jezika u Hrvatskoj. U teoriji nastave engleskog jezika (glotodidaktici) od njezinih se početaka u XIX. stoljeću ističu dvije konstante: prva, držanje koraka sa svjetskom tijekovima u teoriji nastave stranih jezika, uvijek uzimajući u obzir kao korektiv hrvatsko okruženje, odnose hrvatskog i engleskog jezika, specifičnosti naše kulture i potrebe učenika ovog podneblja i, druga, povezanost s Odsjekom za anglistiku Sveučilišta u Zagrebu. Opisuje se rad na hrvatskom kontrastivnom projektu, projektu ranog učenja stranog jezika i istraživanju strategija i motivacije za učenje engleskog jezika.
metodika nastave engleskog jezika; kontrastivna analiza; rano učenje; motivacija strategija učenja
nije evidentirano
engleski
Croatian TEFL Methodology: International Challenges and National Achievements
nije evidentirano
TEFL; contrastive analysis; early learning; motivation; learning strategy
nije evidentirano