Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kultiviranje teorijskog mišljenja – uvjet identiteta i znanstvenog statusa pedagogije (CROSBI ID 48279)

Prilog u knjizi | ostalo

Marko Palekčić Kultiviranje teorijskog mišljenja – uvjet identiteta i znanstvenog statusa pedagogije // Pedagogija i kultura / Neven Hrvatić i Anita Klapan (ur.). Zagreb: Ad Arma, 2013. str. 324-334

Podaci o odgovornosti

Marko Palekčić

hrvatski

Kultiviranje teorijskog mišljenja – uvjet identiteta i znanstvenog statusa pedagogije

U radu se tematizira problem identiteta i znanstvenog statusa pedagogije uopće i na dva primjera (nastave i savjetovanja) posebice. Suvremeno stanje pedagogije kao znanosti obilježeno je, među ostalim, izostajanjem jasne pedagogijske znanstvene perspektive (differentia specifica) prema drugim znanostima, preuzimanjem znanstvenih gledišta, teorija, modela i pojmova iz drugih disciplina uz istodobno izostajanje „domaćih“ pojmova, velikim brojem novih diferenciranih pedagogija i nepovezanošću istih s općom ili sustavnom pedagogijom, nedostatnom distinktivnošću pedagogijskih istraživanja. Kultiviranje (fundamentalnog) teorijskog mišljenja u pedagogiji, prema mišljenju autora, osnovni je uvjet identiteta i znanstvenog statusa pedagogije. Teorijsko mišljenje je i sredstvo i svrha transformacije postojeće i izgradnje primjerenije znanstvene perspektive pedagogije. Ona će omogućiti primjereno relacioniranje teorijskih, empirijskih i pragmatičkih istraživanja, jer će postojati zajednička pedagogijska teorijska osnova. Izgrađena pedagogijska znanstvena perspektiva će pridonijeti i primjerenijem poimanju i rješavanju problema odnosa teorije i prakse u pedagogiji te odnosa pedagogije kao znanstvene discipline i pedagogije kao profesije.

kultiviranje teorijskog mišljenja, identitet i znanstveni status pedagogije, pedagogijska znanstvena perspektiva, nastava, savjetovanje.

nije evidentirano

engleski

Cultivation of theoretical thought as the condition for identity and scientific status of pedagogy

nije evidentirano

cultivation of theoretical thought, identity and scientific status of pedagogy, pedagogical scientific perspective, teaching, counselling

nije evidentirano

Podaci o prilogu

324-334.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pedagogija i kultura

Neven Hrvatić i Anita Klapan

Zagreb: Ad Arma

2013.

978-953-99167-5-4

Povezanost rada

Pedagogija