Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Snage i poteškoće djece predškolskih ustanova i njihova prihvaćenost od vršnjaka (CROSBI ID 378452)

Ocjenski rad | diplomski rad

Rebeka, Štimac Snage i poteškoće djece predškolskih ustanova i njihova prihvaćenost od vršnjaka / Bašić, Josipa ; Mihić, Josipa (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2013

Podaci o odgovornosti

Rebeka, Štimac

Bašić, Josipa ; Mihić, Josipa

hrvatski

Snage i poteškoće djece predškolskih ustanova i njihova prihvaćenost od vršnjaka

Ciljevi ovog diplomskog rada usmjereni su stjecanju uvida u snage i poteškoće djece predškolske dobi (simptomi emocionalnih poteškoća, simptomi problema u ponašanju, simptomi hiperaktivnosti, problemi s vršnjacima i prosocijalno ponašanje) te ispitivanju povezanosti snaga i poteškoća djece predškolske dobi i prihvaćenosti od strane vršnjaka. Korišteni su rezultati istraživanja koje je provedeno u prosincu 2010. godine u sklopu projekta „Implementacija znanstveno utemeljenog preventivnog programa usmjerenog na socijalno – emocionalno učenje putem znanstvene evaluacije i primjene u hrvatskim vrtićima i školama (PATHS-RASTEM)“. U istraživanju je sudjelovalo 90 djece iz 6 predškolskih ustanova na području Grada Zagreba, Rijeke i Istarske županije. Djeca su procijenjena od strane odgajatelja/ica upitničkom baterijom za odgajatelje. U svrhu ovog diplomskog rada korišteni su Upitnik snaga i poteškoća djeteta, Skala o odnosima s vršnjacima te subskala prosocijalnog ponašanja Upitnika o djetetovom ponašanju. Rezultati istraživanja pokazuju da se radi o populaciji djece koja iskazuju poteškoće u manjoj mjeri, dok snage dolaze do izražaja vrlo često te da postoji povezanost između snaga i poteškoća djece predškolske dobi i njihove prihvaćenosti među vršnjacima. Što se tiče spolnih razlika u učestalosti ispoljavanja snaga, odnosno poteškoća kod djece predškolske dobi, rezultati istraživanja pokazuju da one postoje na subskalama hiperaktivnosti i prosocijalnog ponašanja. U zaključku su navedene potrebe i smjernice za daljnji razvoj preventivne znanosti i prakse u predškolskim ustanovama.

snage i poteškoće; predškolska djeca; vršnjaci; prevencija

nije evidentirano

engleski

Strenghts and difficulties of preschool children and their acceptance by peers

nije evidentirano

strenghts and difficulties; preschoolers; peers; prevention

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

27.11.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija