Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Conflicts solving skills as a base for prevention of risk behaviours in elementary schools (CROSBI ID 378456)

Ocjenski rad | diplomski rad

Draščić, Maja Conflicts solving skills as a base for prevention of risk behaviours in elementary schools / Bašić, Josipa ; Mihić, Josipa (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2013

Podaci o odgovornosti

Draščić, Maja

Bašić, Josipa ; Mihić, Josipa

engleski

Conflicts solving skills as a base for prevention of risk behaviours in elementary schools

Cilj istraživanja je steći uvid u strategije rješavanja sukoba kod učenika prvih razreda osnovne škole. Ostvarenje cilja istraživanja dovodi do produbljivanja dosadašnjih znanja o strategijama rješavanja sukoba kod učenika prvih razreda osnovne škole. Istraživanje čiji će se podaci koristiti u ovom diplomskom radu provedeno je u sklopu projekta „Implementacija znanstveno utemeljenog preventivnog programa usmjerenog na socijalno-emocionalno učenje putem znanstvene evaluacije i primjene u hrvatskim vrtićima i školama (PATHS-RASTEM)“ koji se provodio od 2010. do 2012. godine na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu (voditeljica projekta: prof.dr.sc. Josipa Bašić). Prvo mjerenje u projektu provedeno je u siječnju 2011. godine s učenicima prvih razreda osnovnih škola te su upravo ti podaci analizirani u ovom radu. Odgovori učenika dobiveni su provedbom strukturiranog intervjua koji se sastojao od četiri pitanja otvorenog tipa. U ovom kvalitativnom istraživanju sudjelovalo je šesnaestoro djece pri čemu je odabran podjednaki broj dječaka i djevojčica. Rezultati istraživanja ukazuju na to da učenici prvog razreda osnovne škole koriste slijedeće strategije rješavanja sukoba: verbalna reakcija na problemsku situaciju, fizička reakcija na suočavanje s problemima, povlačenje, traženje tuđe pomoći te izražavanje osjećaja. Također, navedeni su metodološki nedostaci te preporuke za daljnja istraživanja navedene teme.

children; conflict resolution skills; social-emotional learning; prevention; primary school

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

67

13.03.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija