Model neuralne mreže za predviđanje zadovoljstva gosta (CROSBI ID 598272)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Štambuk, Ana
hrvatski
Model neuralne mreže za predviđanje zadovoljstva gosta
Gosti danas traže sve više, a konkurencija je sve veća, stoga je u turizmu potreban marketinški pristup. Ako turistička organizacija poznaje svoje goste, njihove motive i ponašanje, može prilagoditi svoju ponudu. U radu je osnovna pretpostavka da se može izgraditi model neuralne mreže pomoću kojeg je moguće predvidjeti zadovoljstvo gosta na temelju toga sto se poznaju neke njegove karakteristike, motivi dolaženja, te kanali kojima se gost informira. Na temelju podataka iz ankete sprovedene među gostima zapadnog dijela Istarske županije modelirana je neuralna mreža višeslojnog tipa: MLP 12:30-6-3:1. Verifikacijska greška iznosi 0, 2585, a uspješnost je 0, 8939 iz čega se zaključuje da se model može primijeniti.
neuralne mreže; ANN; model; turizam; istraživanje tržišta; zadovoljstvo gosta
nije evidentirano
engleski
A Neural Network Model for Guest Satisfaction Forecasting
nije evidentirano
neural network; ANN; model; tourism; marketing research; guest satisfaction
nije evidentirano
Podaci o prilogu
66-69.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Proceedings A of the 5th International Multi– Conference Information Society, Intelligent Systems, Data Minig and Data Warehousing
Bohanec, Marko ; Gams, Matjaž ; Grobelnik, Marko ; Mladenič Dunja
Ljubljana: Institut Jožef Stefan
961-6303-41-4
Podaci o skupu
5th International Multi-Conference Information Society IS'2002: Intelligent Systems, Data Mining and Warehouses
predavanje
14.10.2002-18.10.2002
Ljubljana, Slovenija