Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učinci različitih programa uvodnog i pripremnog dijela sata (CROSBI ID 598425)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Vrbik, Ivan ; Trklja, Emir ; Badrić, Marko Učinci različitih programa uvodnog i pripremnog dijela sata // Organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije I kineziterapije / Findak, Vladimir (ur.). Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2013. str. 177-181

Podaci o odgovornosti

Vrbik, Ivan ; Trklja, Emir ; Badrić, Marko

hrvatski

Učinci različitih programa uvodnog i pripremnog dijela sata

Cilj je istraživanja utvrditi moguće razlike u motoričkim sposobnostima kod različito tretiranih skupina ispitanika s obzirom na različite sadržaje korištene u uvodnom i pripremnom dijelu sata nakon 8 tjedana. U skladu s postavljenim ciljem testirane su kvantitativne razlike unutar skupina učenika koji su radili klasičnim načinom i skupine koja je radila eksperimentalni program koji se za razliku od klasičnog cijeli odvija u kretanju. Rezultati istraživanja pokazali su da se primjenom eksperimentalnog programa povećalo efektivno vrijeme vježbanja te povećala transformacija promatranih motoričkih sposobnosti.

sat tjelesne i zdravstvene kulture ; motoričke sposobnosti ; učenici ; škola

nije evidentirano

engleski

Effects of different programs in introductory and preparatory part lesson of physical education

nije evidentirano

physical education ; motor abilities ; pupils ; school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

177-181.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Findak, Vladimir

Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)

978-953-7965-00-6

Podaci o skupu

22.ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

predavanje

25.06.2013-29.06.2013

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Kineziologija, Pedagogija