PARTNERSTVO I KONKURENTNOST MALIH HOTELA (CROSBI ID 194171)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Milohnić, Ines
hrvatski
PARTNERSTVO I KONKURENTNOST MALIH HOTELA
Partnerstvo kao važan pravac i način rješavanja razvojnih ciljeva i zadovoljenja potreba društva i stanovništva na svim razinama danas nije pitanje uspjeha već pitanje opstanka. U tom smislu u radu se istražuje odnos partnerstva i konkurentnosti poduzeća na modelu malih hotela u Hrvatskoj. Podaci su za potrebe istraživanja prikupljeni izravno od menadžmenta malih hotela, uz pomoć metode intervjuiranja. Kao osnovni instrument prikupljanja podataka formiran je strukturirani anketni upitnik. U kontekstu mjerenja utjecaja implementacije partnerstva kao jednog od prediktora konkurentskih prednosti malih hotela u Hrvatskoj cilj je istraživanja utvrditi njegov utjecaj na konkurentnost ovog sektora. Korištenjem multivarijantne regresijske analize dokazuje se teza o jakom utjecaju partnerstva na povećanje konkurentskih prednosti malih hotela u Hrvatskoj. U tom smislu u radu se empirijski predlaže najprihvatljiviji model. Empirijski postavljen Model partnerstva podrazumijeva uspostavljanje i održavanje konkurentskih prednosti kao sustava koji podiže ukupnu kvalitetu turističke ponude i povećava konkurentsku prednost unapređenjem upravljanja na svim upravljačkim razinama.
partnerstvo; konkurentnost; konkurentske prednosti; mali hoteli; model partnerstva
nije evidentirano
engleski
PARTNERSHIP AND COMPETITIVENESS: AN ANALYSIS IN SMALL HOTELS
nije evidentirano
partnership; competitiveness; competitive advantage; small hotels; partnership model
nije evidentirano