crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 636067

Zbornik radova

Autori: Prskalo, Ivan; Babin, Josip
Naslov: Organizacijski oblici rada u području edukacije
( Organisational forms of work in the area of education )
Izvornik: Organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, Vladimir (ur.). - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez , 2013. 24-33 (ISBN: 978-953-7965-00-6).
Skup: 22. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum: Poreč, Hrvatska, 25-29.06.2013.
Ključne riječi: Organizacijski oblici rada; edukacija; kineziologija
( Organisational forms of work; education; kinesiology )
Sažetak:
Suvremeni uvjeti života predstavljaju novi izazov za civilizaciju kojoj svakodnevno prijeti samodestrukcija u svakom pogledu tj. biološkom, etičkom, gospodarskom i demografskom. Okupacija svih snaga društva u užem i civilizacije u širem smislu je učinkovit odgovor, a on bi trebao prije svega biti usmjeren u prostor djetinjstva – prostor najvećih šansi, ali i najvećih opasnosti. Prema tome, temeljno pitanje koje se postavlja pred obrazovne sustave današnjice je kako odgovoriti na svekolike izazove suvremenog društva, uključujući pozitivne, ali još više negativne implikacije. Ciljevi i zadaće tjelesne i zdravstvene kulture ostvaruju se brojnim organizacijskim oblicima rada u osnovnom i diferenciranom programu, a sat tjelesne i zdravstvene kulture u predškoli, odnosno nastava u svim daljnjim dijelovima odgojno- obrazovnog sustava, temelj je za uvođenje učenika u sve druge organizacijske oblike rada, kako izvannastavne tako i izvanškolske. U promatranih pet zemalja uz Republiku Hrvatsku, premda uz određene različitosti, sat tjelesne i zdravstvene kulture se uočava kao konstanta, a razlike se pojavljuju isključivo u definiranju drugih organizacijskih oblika rada. Uočavaju se razlike u godišnjem fondu sati pa i među najrazvijenijim zemljama, a Finska koja je po mnogo čemu zemlja visoke obrazovne razine stanovništva, prednjači po godišnjem fondu sati. Razlozi preferiranja izvanškolskih u odnosu na izvannastavne aktivnosti mogu biti različiti, ali su siguran indikator nespremnosti odgojno- obrazovnog sustava da zadovolji potrebe djece i učenika. Takva nespremnost bi mogla biti rezultat ishitrenih i neutemeljenih odluka u cijelom sustavu i stvarni pokazatelj nedostatak strateških rješenja bez obzira koliko se na njih sve prosvjetne vlasti vole pozivati.
Vrsta sudjelovanja: Pozvano
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Projekt / tema: 227-2271694-1696
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Pedagogija
Puni text rada: 636067.24-33-Prskalo-Babin-2103.pdf (tekst priložen 21. Lis. 2014. u 16:35 sati)
Upisao u CROSBI: Ivan Prskalo (ivan.prskalo@ufzg.hr), 7. Srp. 2013. u 10:37 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4