Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obrada jezičnih obavijesti u djece osnovnoškolske dobi: Sudjelovanje sastavnica radne memorije (CROSBI ID 333532)

Ocjenski rad | diplomski rad

Carević, Lidija Obrada jezičnih obavijesti u djece osnovnoškolske dobi: Sudjelovanje sastavnica radne memorije / Kovačević, Melita (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2000

Podaci o odgovornosti

Carević, Lidija

Kovačević, Melita

hrvatski

Obrada jezičnih obavijesti u djece osnovnoškolske dobi: Sudjelovanje sastavnica radne memorije

Ovo istraživanje provedeno je u svrhu ispitivanja radne memorije kod zapamćivanja i obrade jezičnih obavijesti u djece osnovnoškolske dobi kod kojih se smatra da su jezično-govorne sposobnosti u potpunosti usvojene. Uspješnost u zapamćivanju i jezičnoj obradi ispitali smo pomoću šest skupina zadataka koji su se razlikovali po jezičnoj smislenosti materijala te kanalu zadavanja zadataka. Obrada podataka i analiza rezultata pokazali su da je pri zapamćivanju ključna upravo mogućnost višestrukog kodiranja, odnosno stvaranja većeg broja tragova. Najuspješnije zapamćivanje prisutno je u zadacima gdje je materijal sadržavao značenje. Prezentiranje materijala auditivnim ili vizualnim kanalom ne utječe značajno na rezultate. Konačno možemo zaključiti da je kod populacije bez prisutnih teškoća u pamćenju i obradi najistaknutija uloga radne memorije onda kad je u pitanju novi i nepoznati materijal za koji ne postoji prethodno pohranjena reprezentacija u dugoročnom pamćenju.

jezična obrada; radna memorija; središnja izvršna sastavnica; fonološka petlja; vizualno-spacijalna sastavnica; pamćenje

nije evidentirano

engleski

Language information processing in school children: Role of the working memory components

nije evidentirano

language processing; working memory; central executive component; phonological loop; visual-spatial component; memory

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

18.12.2000.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano