Upravljanje kategorijama proizvoda (CROSBI ID 10528)
Autorska knjiga | udžbenik
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko ; Dujak Davor
hrvatski
Upravljanje kategorijama proizvoda
Knjiga se sastoji od pet dijelova. U prvome dijelu obrađena su uvodna razmatranja, i to: uvod, svrha, cilj, zadatak i metodičke postavke rada te sadržaj knjige. Drugi su dio knjige temeljni pojmovi u procesu CM-a s obzirom na mjesto trgovinske (osobito maloprodajne) kompanije u logističkom, opskrbnom lancu i mjesto CM-a u maloprodajnoj kompaniji, u veletrgovini, i kod tržišnih pomagača.U njemu se analizira vrijednosni lanac maloprodajne kompanije, međuovisnost njegovog marketinga i logistike, kao i upravljanje maloprodajnom kompanijom u „lancu stvaranja vrijednosti“. U ovom je poglavlju prikazan i nastanak i povijesni razvoj upravljanja kategorijama proizvoda. Treći dio knjige odnosi se na CM - procese u robnim tokovima maloprodavača, odnosno maloprodajne poslovne jedince. Dakle, slijedi detaljnija razrada procesa CM-a, odnosno svake pojedine faze u tom procesu kod maloprodavača. U četvrtom dijelu knjige analizirane su varijable maloprodajnoga miksa, odnosno instrumenti za CM (s posebnim naglaskom na asortiman robe i usluga i upravljanje prostorom). Konačno, u petom se dijelu knjige obrađuju temeljne pretpostavke za uspješnu implementaciju CM-a, koje se odnose na suvremena tehnološka i organizacijska rješenja.
maloprodaja; proces upravljanja kategorijama proizvoda; menadžer kategorije; uprvljanje prostorom; upravljanje robnim asortimanom
nije evidentirano
engleski
Category management
nije evidentirano
retail trade; category management process; category manager; space management; merchandise assortment menagement
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2013.
978-953-253-118-3
147+XII
objavljeno