Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga i ponašanje zaposlenika u kriznom menadžmentu (CROSBI ID 194396)

Prilog u časopisu | stručni rad

Brčić, Ruža ; Malbašić, Ivan ; Đukes, Sana Uloga i ponašanje zaposlenika u kriznom menadžmentu // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 64 (2013), 3; 279-296

Podaci o odgovornosti

Brčić, Ruža ; Malbašić, Ivan ; Đukes, Sana

hrvatski

Uloga i ponašanje zaposlenika u kriznom menadžmentu

U radu se raspravlja o djelotvornoj komunikaciji na relaciji krizni menadžment – zaposlenici kao ključu za stvaranje odnosa povjerenja između navedenih strana, s obzirom na to da je poslovna kriza njihov zajednički problem. Naglašava se proaktivno ponašanje zaposlenika koje se odražava u afirmativnom podržavanju menadžmenta, kao i utjecaj transakcijskog, transformacijskog i transcendentalnog vodstva kriznog menadžera na proaktivnost zaposlenika. Poseban naglasak stavlja se na problematiku stjecanja povjerenja zaposlenika u krizni menadžment, u čemu znatnu (pa i presudnu) ulogu može odigrati djelotvorna interna komunikacija. Stoga se u radu daju i konkretne preporuke za razvoj komunikacijskih vještina kriznih menadžera. Isto tako, ističe se važnost ofenzivne strategije kriznog komuniciranja usmjerene prema zaposlenicima kao primarnim interesnim skupinama u stakeholderskom pristupu.

poslovna kriza; krizni menadžment; stilovi vodstva kriznih menadžera; organizacijska komunikacija; povjerenje zaposlenika

nije evidentirano

engleski

The Role of Communication in Crisis Management

nije evidentirano

business crisis; crisis management; leadership styles in crisis management; organizational communication; employee trust

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64 (3)

2013.

279-296

objavljeno

0424-7558

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost