Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mišljenje učitelja o nastavi Prirode i društva (CROSBI ID 378737)

Ocjenski rad | diplomski rad

Adrić, Antonia Mišljenje učitelja o nastavi Prirode i društva / Borić, Edita (mentor); Škugor, Alma (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2013

Podaci o odgovornosti

Adrić, Antonia

Borić, Edita

Škugor, Alma

hrvatski

Mišljenje učitelja o nastavi Prirode i društva

Kvaliteta nastave ovisi o učiteljevim osobnim i stručnim kompetencijama, motivaciji te načinu na koji učitelj shvaća svoju nastavu i ulogu u tom procesu. Suvremena nastava stavlja učenika u središte nastavnoga procesa, a pred učitelja se stavljaju brojni zahtjevi i obveze kako bi nastavni proces bio uspješan. U diplomskom je radu ispitano mišljenje učitelja razredne nastave o provođenju nastave Prirode i društva. Anketom se provjerilo slaganje učitelja razredne nastave s ponuđenim tvrdnjama koje se odnose na planiranje nastavnog sata Prirode i društva, tijek sata te na suradnju i usavršavanje tijekom rada u školi. Obradom podataka doznali smo kako najviše učitelja pri planiranju sata Prirode i društva određuje cilj nastavnog sata i sadržaj nastavne teme. Tijekom nastavnog sata Prirode i društva najviše učitelja uključuje i motivira učenike te se najviše učitelja stručno usavršava i surađuje s roditeljima. Učitelji pri planiranju sata najmanje odrđuju literaturu i trajanje pojedine etape sata. Tijekom sata Prirode i društva najmanje potiču kritičko mišljenje kod učenika i potiču učenike da povezuju nastavne sadržaje sa sadržajima drugih predmeta. Najmanje učitelja samoevaluira svoj rad i koristi resurse lokalne zajednice.

kvaliteta nastave; stručne kompetencije; motivacija

nije evidentirano

engleski

/

nije evidentirano

quality of teaching; professional competence; motivation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

29

12.07.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija, Biologija