Mišljenje učitelja o nastavi Prirode i društva (CROSBI ID 378737)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Adrić, Antonia
Borić, Edita
Škugor, Alma
hrvatski
Mišljenje učitelja o nastavi Prirode i društva
Kvaliteta nastave ovisi o učiteljevim osobnim i stručnim kompetencijama, motivaciji te načinu na koji učitelj shvaća svoju nastavu i ulogu u tom procesu. Suvremena nastava stavlja učenika u središte nastavnoga procesa, a pred učitelja se stavljaju brojni zahtjevi i obveze kako bi nastavni proces bio uspješan. U diplomskom je radu ispitano mišljenje učitelja razredne nastave o provođenju nastave Prirode i društva. Anketom se provjerilo slaganje učitelja razredne nastave s ponuđenim tvrdnjama koje se odnose na planiranje nastavnog sata Prirode i društva, tijek sata te na suradnju i usavršavanje tijekom rada u školi. Obradom podataka doznali smo kako najviše učitelja pri planiranju sata Prirode i društva određuje cilj nastavnog sata i sadržaj nastavne teme. Tijekom nastavnog sata Prirode i društva najviše učitelja uključuje i motivira učenike te se najviše učitelja stručno usavršava i surađuje s roditeljima. Učitelji pri planiranju sata najmanje odrđuju literaturu i trajanje pojedine etape sata. Tijekom sata Prirode i društva najmanje potiču kritičko mišljenje kod učenika i potiču učenike da povezuju nastavne sadržaje sa sadržajima drugih predmeta. Najmanje učitelja samoevaluira svoj rad i koristi resurse lokalne zajednice.
kvaliteta nastave; stručne kompetencije; motivacija
nije evidentirano
engleski
/
nije evidentirano
quality of teaching; professional competence; motivation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
29
12.07.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek