Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izrada i upotreba Orffova instrumentarija u nastavi glazbene kulture za učenike mlađe školske dobi po uzoru na pokret radne škole (CROSBI ID 378754)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jakuš, Tajana Izrada i upotreba Orffova instrumentarija u nastavi glazbene kulture za učenike mlađe školske dobi po uzoru na pokret radne škole / Peko, Anđelka (mentor); Svalina, Vesna (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2013

Podaci o odgovornosti

Jakuš, Tajana

Peko, Anđelka

Svalina, Vesna

hrvatski

Izrada i upotreba Orffova instrumentarija u nastavi glazbene kulture za učenike mlađe školske dobi po uzoru na pokret radne škole

Predstavnici pojedinih didaktičkih pristupa tragali su za univerzalno dobrim načinom poučavanja. Danas smo svjesni toga da takav način poučavanja ne postoji te da upravo kombinacijom različitih pristupa bogatimo svoju nastavu, učenike i sebe kao učitelja. Naša otvorenost, hrabrost prema novim, drugačijim pristupima bogati naše zvanje, a učenike iznova motivira i puni dugoročnim samopouzdanjem koje će ponijeti dalje u život. Temelj ovoga rada je akcijsko istraživanje koje je provedeno kako bismo saznali koliko su učenici otvoreni prema novim pristupima, odnosno, novim načinima učenja u nastavi glazbene kulture. Tijekom istraživanja učenici su imali mogućnost samostalno izrađivati glazbene instrumente po uzoru na pokret radne škole i kasnije ih koristiti u nastavi. Rezultati su pokazali da učenicima odgovara takav oblik nastave, ali ga smatraju neuobičajenim. Nastava u kojoj učenici sviraju na instrumentima koje su sami izradili njima je zanimljivija. Prihvaćaju promjene, lako se prilagođavaju i voljni su aktivno sudjelovati u ponuđenim aktivnostima. Učenici su pokazali izvrsnu snalažljivost i maštovitost i pri osmišljavanju ritamske pratnje koja se izvodila na instrumentima uz zadanu pjesmu. Trud koji su učenici uložili prilikom izrade i ukrašavanja instrumenata te pri osmišljavanju ritamske pratnje uz pjesmu pokazuje da su učenici zainteresirani za pristupe koji omogućuju njihovo kreativno izražavanje.

didaktički sustavi; pokret radne škole; pokret za umjetnički odgoj; Orffov instrumentarij; nastava glazbene kulture; učenici mlađe školske dobi; akcijsko istraživanje

nije evidentirano

engleski

Production and use of the Orff instruments in music classroom for primary school children modeled on the concept of the work school

nije evidentirano

didactic approaches; concept of the work school; art education movement; Orff instruments; music teaching; primary school children; action research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

77

11.07.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija