Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izazovi i mogućnosti brendiranja sveučilišta, na primjeru Sveučilišta u Zagrebu (CROSBI ID 194610)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Skoko, Božo Izazovi i mogućnosti brendiranja sveučilišta, na primjeru Sveučilišta u Zagrebu // Kultura komuniciranja, 2 (2013), 439-450

Podaci o odgovornosti

Skoko, Božo

hrvatski

Izazovi i mogućnosti brendiranja sveučilišta, na primjeru Sveučilišta u Zagrebu

Rad se bavi fenomenom brendiranja sveučilišta, odnosno problematikom upravljanja njihova identiteta i imidža, a u fokusu rada je Sveučilište u Zagrebu. Kako bi otkrio ključne elemente na kojima ovo sveučilište ima potencijala graditi svoj brend u budućnosti, autor je proveo tri zasebna istraživanja – istraživanje perepcepcije Sveučilišta u Zagrebu u hrvatskoj javnosti, među studentima i nastavnicima Sveučilišta te među potencijalnim budućim studentima (maturantima gimnazija i srednjih škola). Sveučilište u Zagrebu, koje je posljednje desetljeće osvijestilo važnost upravljanja imidžom te započelo s razvijanjem vlastitih odnosa s javnošću, u kreiranju vlastitog brenda susreće se s nekoliko izazova. Na globalnoj razini, Sveučilište u Zagrebu gotovo je nepoznato, dok se u Europi tek pozicionira kao značajno srednjoeuropsko sveučilište. Također se nastoji pozicionirati kao regionalni lider, međutim nedovoljno su poznate razlikovne prednosti Sveučilišta u Zagrebu u odnosu na konkurenciju u susjednim zemljama. Na razini Hrvatske prepoznato je kao vodeće hrvatsko sveučilište, međutim zbog svoje veličine, potom prostorne, pravne i funkcionalne dezintegriranosti te odsustva kontinuiranog upravljanja vlastitim identitetom i komunikacijom, unutar sveučilišta i njegovih sastavnica vlada prilična rascjepkanost i dezintegracija. Unatoč tome, što Sveučilište u Zagrebu ima dugu tradiciju i nespornu kvalitetu, studenti i nastavnici ovog sveučilišta nemaju osjećaj zajedništva i pripadnosti Sveučilištu u Zagrebu, kao cjelini, zbog čega treba poraditi na sustavnoj integraciji Sveučilišta te stvaranju osjećaja zajedništva, odnosno jačanju krovnog brenda, pod kojim će svi fakulteti i druge sastavnice pronaći svoje mjesto.

brendiranje ; sveučilište ; odnosi s javnošću ; Zagreb

Godišnjak Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru

engleski

Challenges and possibilities of the university branding, an example of the University of Zagreb

nije evidentirano

branding ; university ; public relations ; Zagreb

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2

2013.

439-450

objavljeno

2232-8599

Povezanost rada

Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija