Računalne igre u nastavi glazbene kulture (CROSBI ID 379071)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Zeman, Silvana
Đurđević, Ivana
Tomić, Damir
hrvatski
Računalne igre u nastavi glazbene kulture
Razvoj koji djeca dobivaju kroz proces igre svestran je i bogat. Postoje mnoge teorije igre, ali teorija češkog pedagoga Jana Amosa Komenskog zalaže se za igru kao zabavu koju treba afirmirati u škole. Primjereno oblikovani i pripremljeni nastavni sadržaji prezentirani u obliku igre mogu pridonijeti uspješnijem usvajanju znanja. Računalne igre predstavljaju novinu primjerenu digitalnom dobu. Važnost računalnih igara očituje se poticanjem dječje mašte, podizanjem samopouzdanja, poboljšanjem vizualne vještine, vještine rješavanja problema, razvojem motorike i spoznajnih sposobnosti. Postoje vrijedne glazbene računalne igre koje imaju potencijal za razvoj glazbenih sposobnosti djece. Učenje pomoću edukativnih igara pruža mogućnost da se aktivnost s učitelja prenese na učenika. Usprkos tome, učitelj zadržava svoju ulogu, ali ona je obogaćena i izmijenjena.
igra ; računalne igre u nastavi ; glazbene računalne igre ; nastava glazbene kulture ; zabavno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Computer games in teaching music
nije evidentirano
game ; computer games in education ; computer games ; music ; teaching music culture ; edutaintment
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
09.07.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek