Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Računalne igre u nastavi glazbene kulture (CROSBI ID 379071)

Ocjenski rad | diplomski rad

Zeman, Silvana Računalne igre u nastavi glazbene kulture / Đurđević, Ivana (mentor); Tomić, Damir (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2012

Podaci o odgovornosti

Zeman, Silvana

Đurđević, Ivana

Tomić, Damir

hrvatski

Računalne igre u nastavi glazbene kulture

Razvoj koji djeca dobivaju kroz proces igre svestran je i bogat. Postoje mnoge teorije igre, ali teorija češkog pedagoga Jana Amosa Komenskog zalaže se za igru kao zabavu koju treba afirmirati u škole. Primjereno oblikovani i pripremljeni nastavni sadržaji prezentirani u obliku igre mogu pridonijeti uspješnijem usvajanju znanja. Računalne igre predstavljaju novinu primjerenu digitalnom dobu. Važnost računalnih igara očituje se poticanjem dječje mašte, podizanjem samopouzdanja, poboljšanjem vizualne vještine, vještine rješavanja problema, razvojem motorike i spoznajnih sposobnosti. Postoje vrijedne glazbene računalne igre koje imaju potencijal za razvoj glazbenih sposobnosti djece. Učenje pomoću edukativnih igara pruža mogućnost da se aktivnost s učitelja prenese na učenika. Usprkos tome, učitelj zadržava svoju ulogu, ali ona je obogaćena i izmijenjena.

igra ; računalne igre u nastavi ; glazbene računalne igre ; nastava glazbene kulture ; zabavno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Computer games in teaching music

nije evidentirano

game ; computer games in education ; computer games ; music ; teaching music culture ; edutaintment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

09.07.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti