Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Povijesna retrospektiva suradničkih odnosa u nastavi između permanentne teorijske poželjnosti i praktične (ne)realiziranosti (CROSBI ID 194803)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Lukaš, Mirko ; Munjiza, Emerik Povijesna retrospektiva suradničkih odnosa u nastavi između permanentne teorijske poželjnosti i praktične (ne)realiziranosti // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 59 (2010), 4; 479-494

Podaci o odgovornosti

Lukaš, Mirko ; Munjiza, Emerik

hrvatski

Povijesna retrospektiva suradničkih odnosa u nastavi između permanentne teorijske poželjnosti i praktične (ne)realiziranosti

Rad prikazuje različite manifestacije učenikova položaja unutar nastavnog procesa promatranog kroz realcije različitih interpersonalinih odnosa. Učenik se u tim odnosima može promatrati ili u položaju subjekta ili u položaju objekta, a vrlo rijetko istovremeno u oba ta položaja. Traganja za humanijom školom u povijesti prolaze kroz oblike vanjske i unutarnje prisile ili motivacije učenika za rad, zatim kroz pokušaje reformskih pravaca koji imaju težnju u pedagogiji popraviti ili ublažiti navedene krajnosti uvodeći u školu potpuno napuštanje autoriteta. Položaj učenika u školi je oduvijek bio društveno uvjetovan i određen, a ne slučajan.

učenik; položaj; subjekt-objekt; suradnički odnosi; nastava

nije evidentirano

engleski

Co-operative relations in education between permanent theoretic desirability and practical im-pracitcability

nije evidentirano

a student; status; a subject-an object; co-operative relations; teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59 (4)

2010.

479-494

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Pedagogija