Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

TEx-Sys: An Intelligent Tutoring System with Hypermedia (CROSBI ID 464772)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Stankov, Slavomir ; Božičević, Juraj TEx-Sys: An Intelligent Tutoring System with Hypermedia // Computational Cybernetics and Simulation / Tien M, James (ur.). Orlando (FL): IEEE International Conference on System, Man and Cybernetics, 1997. str. 2363-2368-x

Podaci o odgovornosti

Stankov, Slavomir ; Božičević, Juraj

engleski

TEx-Sys: An Intelligent Tutoring System with Hypermedia

U radu smo prikazali kako je promišljanje o hipermediji i inteligentnim tutorskim sustavima združenim u jedinstvenu cijelinu omogućilo izgradnju na znanju zasnovane inteligentne tutorske autorske ljuske. Prednosti hipermedijskog komuniciranja omogućile su da se tijekom procesa učenja i poučavanja aktivira većina učenikovih osjetila. Učeniku je poput cybernaut-a u po volji odabranom područnom znanju omogućeno kretanje u cyberspace-u čime se i ostvaruje stjecanje znanja i umijeća. Sustav TEx-Sys je modularno organiziran s prijavnim modulom, modulom tutorske ljuske, modulom komunikacije s "kvazi" prirodnim jezikom, modulom za ispitivanje i modulom ocjenjivanja. Prikaz znanja ostvaren je pomoću tehnike semantičkih mreža s okvirima (u ljusci T-Expert, modulu za pristup znanju i modulu ispitivanja) i produkcijskim pravilima (u modulu ocjenjivanja). Multimedija i hipertekst zajedno pružaju hipermediju sa strukturnim atributima koji se pridružuju objektima baze znanja i to : tekstualni opis objekta (specijalizirana forma hiperteksta), identifikacijski simbol, slika, slajd (ili niz slajdova) i animacija sa zvukom. Struktura sustava TEx-Sys omogućava učenje i poučavanje u scenariju poduke po uzoru na Piaget-ovu paradigmu "vođene slobodne igre", modeliranje učenika te konačno donošenje preporuka za daljnji rad.

Systemic model of education; intelligent tutoring system; hypermedia

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2363-2368-x.

1997.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Tien M, James

Orlando (FL): IEEE International Conference on System, Man and Cybernetics

Podaci o skupu

Computational Cybernetics and Symulation

predavanje

12.10.1997-15.10.1997

Orlando (FL), Sjedinjene Američke Države

Povezanost rada

Kemijsko inženjerstvo, Pedagogija