Poimanje prijateljstva i organizacija razrednog odjeljenja (CROSBI ID 464774)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Tomaš, Ana
hrvatski
Poimanje prijateljstva i organizacija razrednog odjeljenja
U ovom članku pokušavamo dovesti u vezu poimanje prijateljstva kod učenika i organizaciju odgojno-obrazovnog procesa. Odnos između ova dva fenomena je temeljen na rezultatima ispitivanja na grupi od 1.147 učenika u osnovnoj školi i znanstvenim teorijskim spoznajama. Naglašavamo da je vrlo bitno mijenjati unutarnju organizaciju razreda i programa. Pored toga cilj je osloboditi učitelja od ritualističkog prakticizma. On (ona) mora istrađivati interakciju među učenicima i razvijati im samostalnost u edukacijskom procesu.
Učenikovo poimanje prijateljstva; organizacija razrednog odjeljenja
nije evidentirano
engleski
The Conception of Friendship and the Class Organization
nije evidentirano
students" conception off friendship; organisation of the classroom
nije evidentirano
Podaci o prilogu
38-39-x.
1996.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena ; Šoštarko, Gordana
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Podaci o skupu
Vrednovanje obrazovnog procesa
pozvano predavanje
12.12.1996-13.12.1996
Osijek, Hrvatska