Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Percepcija korisnika o knjižnici i knjižničnim uslugama kao temelj marketinške strategije knjižnice (CROSBI ID 195164)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vrana, Radovan ; Kovačević, Jasna Percepcija korisnika o knjižnici i knjižničnim uslugama kao temelj marketinške strategije knjižnice // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 56 (2013), 3; 23-46

Podaci o odgovornosti

Vrana, Radovan ; Kovačević, Jasna

hrvatski

Percepcija korisnika o knjižnici i knjižničnim uslugama kao temelj marketinške strategije knjižnice

Poput mnogih ustanova u području kulture i obrazovanja, knjižnice već niz godina aktivno sudjeluju u procesu implementacije promjena u svim segmentima svog poslovanja u svrhu prilagodbe svojih usluga novonastalim društvenim okolnostima. Kako bi svoju djelatnost uspješno predstavile javnosti, narodne knjižnice u svojim aktivnostima primjenjuju načela marketinga. Uspješnost te primjene ogleda se u povećanom zanimanju za pojedine aktivnosti koje knjižnice provode za postojeće korisnike knjižnice i one koji će to tek postati. Kako bi marketinški napori knjižničara bili uspješno i sustavno ostvareni, potrebno je oblikovati više vrsta marketinških planova u koje se ubrajaju i marketinške strategije. One osiguravaju dosljednost, stalnost i sustavnost u planiranju i provođenju marketinških aktivnosti u narodnim knjižnicama u svrhu povećanja zanimanja za knjižnice i povećanja vidljivosti knjižnica u društvu. Kako bi marketinške strategije mogle biti uspješno oblikovane, potrebno je provoditi istraživanja korisnika knjižnica, a rezultate tih istraživanja ugrađivati u već spomenute strategije. U ovom su radu predstavljeni rezultati istraživanja korisnika Knjižnice i čitaonice Bogdana Ogrizovića u Zagrebu (Knjižnice grada Zagreba) koji ukazuju na vrlo jasne interese korisnika za pojedinim uslugama knjižnice. Time se ujedno potvrđuje uspješnost provođenja dosadašnjih marketinških napora u navedenoj knjižnici, te se ujedno stvaraju temelji za oblikovanje marketinške strategije knjižnice, čemu ovaj rad doprinosi.

narodna knjižnica ; istraživanje korisnika ; marketing ; marketinška strategija

nije evidentirano

engleski

User's perception of library services as the basis of the library marketing strategy

nije evidentirano

public library ; library user research ; marketing ; marketing strategy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56 (3)

2013.

23-46

objavljeno

0507-1925

1334-6938

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost