Čitalačka kultura nastavnika : Čestota čitanja dnevnih i tjednih novina (CROSBI ID 78988)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pilić, Šime
hrvatski
Čitalačka kultura nastavnika : Čestota čitanja dnevnih i tjednih novina
U radu se iznose rezultati empirijskog istraživanja provedenog u Dalmaciji na reprezentativnom uzorku nastavnika osnovnih škola (N=368) i srednješkolskih profesora (N=586). Dakle, ukupno 954 ispitanika. Učestalost čitanja dnevnih listova i tjednih novina kod jednih i drugih nastavnika (osvnih i srednjih škola), ispitivana je ljestvicom u tri kategorije: nikada, povremeno i često. Podaci se analiziraju s obzirom na neka sociodemografska obilježja nastavnika (spol, dob, tip naselja i dr) kao i s obzirom na neke druge varijable: zadovoljstvo poslom i plaćom, standard, broj knjiga.
Nastavnici; čestota čitanja; dnevne novine; tjedne novine
nije evidentirano
engleski
Teacher reading of daily newpapers and weeklies
nije evidentirano
Teachers; the frequency of reading; newspapers; weeklies
nije evidentirano
Podaci o izdanju
46 (1)
1997.
17-30
objavljeno
0037-654X
1849-532X