Analiza korporativnih društvenih mreža (CROSBI ID 379303)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Marjanović, Martina
Podobnik, Vedran
hrvatski
Analiza korporativnih društvenih mreža
Društvene mreže zasnovane na informacijsko- komunikacijskoj tehnologiji jedna su od danas najpopularnijih usluga temeljenih na internetskoj infrastrukturi te predstavljaju značajan element društvenog i poslovnog okružja. U poslovanju kompanije vrlo su važne analize, mjerenja, obrada i praćenje dobivenih rezultata. Glavni cilj analize društvenih mreža je otkrivanje i objašnjavanje veza između njezinih članova, pri čemu je objašnjavanje tih veza najveći izazov u analizi mreža. Detaljna analiza zaposlenika i njihovih međusobnih odnosa uvelike pridonosi kvaliteti određenih procesa unutar korporacije. Središnji predmet istraživanja ovog diplomskog rada jest analiza korporativnih društvenih mreža, pri čemu su pobliže objašnjene različite mjere koje se koriste u analizi mreža te su iste prikazane na web-aplikaciji CSN Analysis, dizajniranoj i programski izvedenoj u jeziku Java, uz korištenje programske biblioteke JUNG.
CSN Analysis; korporativna društvena mreža; analiza korporativnih društvenih mreža; teorija grafova
nije evidentirano
engleski
Analysis of corporate social networks
nije evidentirano
CSN Analysis; corporate social networks; corporate social network analysis; graph theory
nije evidentirano
Podaci o izdanju
65
11.07.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb