Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Obrazovna politika kao objektivni indikator kvalitete života djece s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom (CROSBI ID 599482)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Salaj, Ivona ; Osmančević Katkić, Lejla Obrazovna politika kao objektivni indikator kvalitete života djece s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom // Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Unapređenje kvalitete života djece i mladih : tematski zbornik / Vantić-Tanjić, Medina (ur.). Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2010. str. 501-502

Podaci o odgovornosti

Salaj, Ivona ; Osmančević Katkić, Lejla

hrvatski

Obrazovna politika kao objektivni indikator kvalitete života djece s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom

Cilj je ovoga rada prikazati policy prostor, proces i glavne aktere obrazovne politike u Republici Hrvatskoj. Hrvatska politika prema osobama s invaliditetom može se svrstati u složenu ili klaster politiku koja se provlači kroz različite sektore poput socijalnog uključivanja, politike poticanja zapošljavanja, kulturne politike, zdravstvenog, obrazovnog i mirovinskog sustava te sustava socijalne skrbi. Prikazani rezultati diskurzivne analize šest hrvatskih dokumenata od kojih su tri dio jezgre današnje politike prema osobama s invaliditetom, a tri dio jezgre obrazovne politike prema djeci s teškoćama u razvoju i studentima s invaliditetom pružaju politološku perspektivu analize ciljeva spomenutih politika. Ove rezultate nadopunjuje korisnička perspektiva horizontalnih aktera uključenih u procese formulacije i implementacije ovih politika. Svrha je ovoga rada ukazati na nesrazmjer između zacrtanih ciljeva i provedbe obrazovne politike kao izrazito važnoga indikatora kvalitete života djece s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom.

obrazovna politika ; kvaliteta života

nije evidentirano

engleski

Educational policy as an objective indicator of quality of life of children and students with disabilities

nije evidentirano

educational policy ; quality of life

nije evidentirano

Podaci o prilogu

501-502.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Unapređenje kvalitete života djece i mladih : tematski zbornik

Vantić-Tanjić, Medina

Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli

1986-9886

Podaci o skupu

Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Unapređenje kvalitete života djece i mladih

poster

26.11.2010-28.11.2010

Tuzla, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Pedagogija