Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera– identitet, imidž i medijska prezentacija (CROSBI ID 599792)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Pavić, Željko ; Đukić, Marina ; Bijuković Maršić, Mirta Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera– identitet, imidž i medijska prezentacija // Uloga obrazovanja u identitetu društva i ekonomiji znanja: zbornik radova sa znanstvenog skupa Globalizacija i regionalni identitet 2013. / Šundalić, Antun ; Zmaić, Krunoslav ; Sudarić, Tihana (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2013. str. 89-103

Podaci o odgovornosti

Pavić, Željko ; Đukić, Marina ; Bijuković Maršić, Mirta

hrvatski

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera– identitet, imidž i medijska prezentacija

Pristupanjem Hrvatske u punopravno članstvo Europske unije, ali i samim procesom globalizacije, predstavljaju se pred hrvatska sveučilišta ozbiljni izazovi. Promjene s kojima se susreću današnja sveučilišta traže određeno “repozicioniranje“ i restrukturiranje radi što kvalitetnije pripreme za predstojeću tržišnu utakmicu, kako u obrazovnom procesu tako i u znanstvenoistraživačkom radu. Nameće se potreba stvaranja prepoznatljivosti i sustavne izgradnje imidža u svrhu kvalitetne komunikacije s unutrašnjim i vanjskim javnostima. U istraživačkom dijelu ovoga rada provedenom anketnim upitnikom na uzorku od 605 studenata osječkog sveučilišta u ljetnom semestru akademske 2011./2012. nastojalo se identificirati čimbenike i dimenzije imidža sveučilišta i istražiti njihov utjecaj na percepcije i stavove studenata o samom Sveučilištu. Utvrđeno je kako su, prema mišljenju studenata, najvažniji čimbenici koje studij treba imati zapošljivost i akademska kvaliteta, pri čemu se upravo zapošljivost, osobito na društveno-humanističkim studijima, percipira kao nedovoljno prisutna. Uz zapošljivost, kao najvažnija odrednica zadovoljstva vlastitim studijem pojavio se odnos prema studentima. Ovi rezultati ukazuju da se imidž osječkog sveučilišta može popraviti upravo većom sukladnošću upisnih kvota i potreba tržišta rada kao i jasnim postavljanjem pravila vezanih uz studentska prava i obveze. Rezultati također ukazuju na svojevrsnu „krizu identiteta“ društveno-humanističkih znanosti koje djelomično gube svoju ulogu čuvanja kulturno-povijesne memorije, pri čemu (još uvijek) nisu stekli razvojno-tržišnu ulogu.

Osijek ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera ; sveučilište ; imidž ; društvo znanja

nije evidentirano

engleski

University J. J. Strossmayer - identity, image and media presentation

nije evidentirano

Osijek ; University J. J. Strossmayera ; image ; knowledge society

nije evidentirano

Podaci o prilogu

89-103.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Uloga obrazovanja u identitetu društva i ekonomiji znanja: zbornik radova sa znanstvenog skupa Globalizacija i regionalni identitet 2013.

Šundalić, Antun ; Zmaić, Krunoslav ; Sudarić, Tihana

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-253-121-3

Podaci o skupu

Globalizacija i regionalni identitet 2013.

predavanje

13.09.2013-14.09.2013

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija, Povijest