Prepoznavanje emocija i ponavljanje intonacije kod djece s umjetnom pužnicom (CROSBI ID 379691)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Koska, Tena
Mildner, Vesna ; Hrvatić, Neven
hrvatski
Prepoznavanje emocija i ponavljanje intonacije kod djece s umjetnom pužnicom
Komunikacija i razumijevanje emocija je važna ljudskim društvenim odnosima tijekom cijelog životnog vijeka. Kod razvoja djeteta oštećena sluha problemi koji mogu nastati su teškoće u razumijevanju finijih osjećaja, složenih pojmova, unutarnjih potreba i odnosa među ljudima, pa samim time i razvoj emocionalne inteligencije. Ciljevi istraživanja su ispitati prepoznaju li djeca s umjetnom pužnicom emocije iz glasovnog ponašanja jednako dobro kao i zdravo čujuća djeca jednake slušne dobi i kao zdravo čujuća djeca jednake kronološke dobi, te ima li razlike u ponavljanju onoga što čuju. Dobiveni rezultati su dokazali da nema značajne razlike u vizualnoj i slušnoj percepciji emocija između djece s ugrađenom umjetnom pužnicom koja su uredno rehabilitirana i djece zdravog sluha, ali da postoje razlike u ponavljanju vokalnog emocionalnog izraza.
komunikacija; prepoznavanje emocija; intonacija; umjetna pužnica; emocionalna inteligencija
nije evidentirano
engleski
Recognition of emotions and repetition of intonation in children wiht cochlear implants
nije evidentirano
communication; emotion recognition; intonation; cochlear implant; emotional intelligence
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
16.09.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb