Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prepoznavanje emocija i ponavljanje intonacije kod djece s umjetnom pužnicom (CROSBI ID 379691)

Ocjenski rad | diplomski rad

Koska, Tena Prepoznavanje emocija i ponavljanje intonacije kod djece s umjetnom pužnicom / Mildner, Vesna ; Hrvatić, Neven (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2013

Podaci o odgovornosti

Koska, Tena

Mildner, Vesna ; Hrvatić, Neven

hrvatski

Prepoznavanje emocija i ponavljanje intonacije kod djece s umjetnom pužnicom

Komunikacija i razumijevanje emocija je važna ljudskim društvenim odnosima tijekom cijelog životnog vijeka. Kod razvoja djeteta oštećena sluha problemi koji mogu nastati su teškoće u razumijevanju finijih osjećaja, složenih pojmova, unutarnjih potreba i odnosa među ljudima, pa samim time i razvoj emocionalne inteligencije. Ciljevi istraživanja su ispitati prepoznaju li djeca s umjetnom pužnicom emocije iz glasovnog ponašanja jednako dobro kao i zdravo čujuća djeca jednake slušne dobi i kao zdravo čujuća djeca jednake kronološke dobi, te ima li razlike u ponavljanju onoga što čuju. Dobiveni rezultati su dokazali da nema značajne razlike u vizualnoj i slušnoj percepciji emocija između djece s ugrađenom umjetnom pužnicom koja su uredno rehabilitirana i djece zdravog sluha, ali da postoje razlike u ponavljanju vokalnog emocionalnog izraza.

komunikacija; prepoznavanje emocija; intonacija; umjetna pužnica; emocionalna inteligencija

nije evidentirano

engleski

Recognition of emotions and repetition of intonation in children wiht cochlear implants

nije evidentirano

communication; emotion recognition; intonation; cochlear implant; emotional intelligence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54

16.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija