Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje profila potrošačke uključenosti za maslinovo i suncokretovo ulje (CROSBI ID 379722)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Crnčić, Mia Istraživanje profila potrošačke uključenosti za maslinovo i suncokretovo ulje / Markovina, Jerko (mentor); Zagreb, Agronomski fakultet, . 2013

Podaci o odgovornosti

Crnčić, Mia

Markovina, Jerko

hrvatski

Istraživanje profila potrošačke uključenosti za maslinovo i suncokretovo ulje

Uključenost je stanje motivacije, uzbuđenja ili interesa. Ovo stanje funkcionira u procesu. Potaknuto je aktualnim vanjskim varijablama (stanje, proizvod, komunikacije) i prošlim unutarnjim varijablama (ego, središnje vrijednosti). Njegove posljedice su tipovi istraživanja, obrade i donošenja odluka. U literaturi o ponašanju potrošača hrana, kao kategorija proizvoda, klasificirana je kao proizvod niske uključenosti prvenstveno zbog niske cijene hrane u odnosu na ukupan prihod kućanstva. Budući da je hrana jedina kategorija proizvoda koju čovjek koristi za podmirenje nutritivnih potreba te za opstanak vrste, moglo bi se reći da razina uključenosti za prehrambene proizvode treba biti veća, ali ranija istraživanja o potrošačkim aktivnostima su u suprotnosti s tom idejom. Jestiva biljna ulja svakodnevno se koriste u kućanstvu za prehrambene svrhe. Najpopularnije i najrasprostranjenije ulje na našim prostorima je suncokretovo ulje. Ulje koje je također od davnina prisutno u našim krajevima zbog mediteranske klime na primorju je maslinovo ulje. Cilj ovog rada je kroz skalu uključenosti ispitati potrošače o njihovim razmišljanjima, interesima, navikama, važnostima, društvenoj vrijednosti, mogućim rizicima te važnosti rizika prilikom kupnje maslinovog i suncokretovog ulja, tj utvrditi profile potrošačke uključenosti za maslinovo i suncokretovo ulje. Istraživanje je pokazalo kako postoje značajne razlike u potrošačkoj percepciji maslinovog i suncokretovog ulja. Ona se razlikuju po načinu potrošnje, učestalosti potrošnje, učestalosti kupnje, kupovnim odlukama itd. Zato je i razina uključenosti za oba ulja drugačija. Maslinovo ulje spada u proizvode srednje razine uključenosti, dok suncokretovo ulje u proizvode niske razine uključenosti.

uključenost; ulje; potrošači

nije evidentirano

engleski

Consumer involvement profiles for olive and sunflower oil

nije evidentirano

involvement; oil; consumers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

38

23.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Agronomski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija, Psihologija