Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Položaj žena i učiteljica u Americi na prijelazu iz 19. u 20. stoljeće (CROSBI ID 379828)

Ocjenski rad | diplomski rad

Dragušica, Inga Položaj žena i učiteljica u Americi na prijelazu iz 19. u 20. stoljeće / Lukaš, Mirko (mentor); Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2013

Podaci o odgovornosti

Dragušica, Inga

Lukaš, Mirko

hrvatski

Položaj žena i učiteljica u Americi na prijelazu iz 19. u 20. stoljeće

U teorijskom dijelu rada analiziran je i opisan socijalni kontekst poučavanja, kako bi s ebolje razumijelo društveno okruženje u kojem su učiteljice živjele i radile tijekom navedenog razdoblja. U drugoj polovini 19. st. u Americi državne škole su svjedočile feminizaciji učiteljskog poziva. pronalaženje korijena spolnih stereotipa i rodnih struktura u pedagoškom poslu razlog je navedenoj temi.

poučavanje; žene; učiteljice; Amerika

nije evidentirano

engleski

The position of women and teacher in America at the turn of the 19th in the 20th century

nije evidentirano

teaching; women; teachers; America

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

24.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija