Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Postignuća učenika iz geografije Hrvatske na ispitima vanjskoga vrednovanja i percepcije učenika o geografiji kao nastavnom predmetu u osnovnoj školi (CROSBI ID 195800)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vuk, Ružica ; Vranković, Biljana ; Šiljković, Željka Postignuća učenika iz geografije Hrvatske na ispitima vanjskoga vrednovanja i percepcije učenika o geografiji kao nastavnom predmetu u osnovnoj školi // Hrvatski geografski glasnik, 74 (2012), 1; 213-229

Podaci o odgovornosti

Vuk, Ružica ; Vranković, Biljana ; Šiljković, Željka

hrvatski

Postignuća učenika iz geografije Hrvatske na ispitima vanjskoga vrednovanja i percepcije učenika o geografiji kao nastavnom predmetu u osnovnoj školi

U radu se analiziraju postignuća učenika osmih razreda te završnih razreda gimnazija i četverogodišnjih strukovnih škola iz domene geografija Hrvatske. Ostvareni rezultati na ispitima vanjskoga vrednovanja komparirani su kroz dvodimenzionalnu matricu: osnovna škola – srednja škola, 2008. – 1988. Na kraju primarnog obrazovanja prosječna razina učeničkih postignuća o geografskom položaju i smještaju, prirodnogeografskim i društvenogeografskim obilježjima Republike Hrvatske jest 49, 1%, a na kraju sekundarnog obrazovanja 47, 9%. Ostvarena razina postignuća niža za 1, 2 postotna poena na kraju sekundarnog obrazovanja nije statistički značajna, no s obzirom na selektirani uzorak i očekivani kumulativni učinak učenja i poučavanja rezultat je prenizak. U radu se analiziraju rezultati za sadržajno potpuno usporedive ispitne čestice i potvrđuje spoznaja da nema kumulativnog učinka ni napretka u razini postignuća primjenom novoga nastavnog programa. Također se iznose rezultati istraživanja stavova učenika o geografiji kao nastavnom predmetu u osnovnoj školi provedenih 1988., 2003. i 2008.

državna matura; geografija Hrvatske; vanjsko vrednovanje

nije evidentirano

engleski

Pupils’ Achievements in the Geography of Croatia at External Evaluation Exams and their Perceptions of Geography as a Subject in Elementary School

nije evidentirano

State Graduation Exam; Geography of Croatia; External Evaluation; Pupils’ Achievements

nije evidentirano

Podaci o izdanju

74 (1)

2012.

213-229

objavljeno

1331-5854

Povezanost rada

Pedagogija, Geografija

Indeksiranost