Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Identitet kao roba u potrošačkom društvu (CROSBI ID 380054)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Stanišić, Vanja Identitet kao roba u potrošačkom društvu / Peračković, Krešimir (mentor); Zagreb, Hrvatski studiji, . 2013

Podaci o odgovornosti

Stanišić, Vanja

Peračković, Krešimir

hrvatski

Identitet kao roba u potrošačkom društvu

Središnja teza ovog rada je da se u (post)modernom potrošačkom društvu čak i identitet počeo kupovati i prodavati kao bilo koja druga roba na tržištu. Prvo poglavlje bavi se konceptom identiteta u sociologiji. Razmatranjem brojnih klasičnih i suvremenih sociologa uočena je distinkciju između shvaćanja pojma identitet u tradicionalnom i suvremenom pristupu.Drugo je poglavlje o identitetu kao robi i to kroz njegove dvije osnovne funkcije, kupovanje i prodaju identiteta u nekom konkretnom socio-historijskom kontekstu. Sukladno tome, treći dio rada bavi se povijesti i rađanjem potrošačkog društva u Hrvatskoj s posebnim naglaskom na gospodarsko-političke uvjete koji su doprinijeli njegovom razvoju još 1950-ih i 1960-ih godina prošlog stoljeća. U zadnjem poglavlju, kroz četiri elementa koji čine osnovne komponente potrošačkog društva, govoriti će se o identitetu kao robi u hrvatskom potrošačkom društvu stavljajući poseban naglasak na suvremene vrijednosti i marketinšku industriju koji najviše potiču ponovno stvaranje i održavanje potonjeg.

potrošačko društvo; sociologija potrošnje; roba; identitet

nije evidentirano

engleski

Identity as a Commodity in the Consumer Society

nije evidentirano

consumer society; sociology of consumption commodity; identity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

22

03.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatski studiji

Zagreb

Povezanost rada

Sociologija