Identitet kao roba u potrošačkom društvu (CROSBI ID 380054)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Stanišić, Vanja
Peračković, Krešimir
hrvatski
Identitet kao roba u potrošačkom društvu
Središnja teza ovog rada je da se u (post)modernom potrošačkom društvu čak i identitet počeo kupovati i prodavati kao bilo koja druga roba na tržištu. Prvo poglavlje bavi se konceptom identiteta u sociologiji. Razmatranjem brojnih klasičnih i suvremenih sociologa uočena je distinkciju između shvaćanja pojma identitet u tradicionalnom i suvremenom pristupu.Drugo je poglavlje o identitetu kao robi i to kroz njegove dvije osnovne funkcije, kupovanje i prodaju identiteta u nekom konkretnom socio-historijskom kontekstu. Sukladno tome, treći dio rada bavi se povijesti i rađanjem potrošačkog društva u Hrvatskoj s posebnim naglaskom na gospodarsko-političke uvjete koji su doprinijeli njegovom razvoju još 1950-ih i 1960-ih godina prošlog stoljeća. U zadnjem poglavlju, kroz četiri elementa koji čine osnovne komponente potrošačkog društva, govoriti će se o identitetu kao robi u hrvatskom potrošačkom društvu stavljajući poseban naglasak na suvremene vrijednosti i marketinšku industriju koji najviše potiču ponovno stvaranje i održavanje potonjeg.
potrošačko društvo; sociologija potrošnje; roba; identitet
nije evidentirano
engleski
Identity as a Commodity in the Consumer Society
nije evidentirano
consumer society; sociology of consumption commodity; identity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
22
03.09.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Hrvatski studiji
Zagreb