Strategija razvitka LAG-a Vuka Dunav 2013-2014 (CROSBI ID 772760)

Druge vrste radova | ostalo

Penavin, Stipan ; Borozan, Đula Strategija razvitka LAG-a Vuka Dunav 2013-2014 // Strategija razvitka. 2013.

Penavin, Stipan ; Borozan, Đula

Strategija razvitka LAG-a Vuka Dunav 2013-2014

Strategija razvitka LAG-a Vuka-Dunav je temeljni strateški dokument za utvrđivanje i provedbu gospodarskog i društvenog razvitka područja na kojem se isti nalazi. Njome je definirana ne samo njegova vizija i ciljevi, već je razrađen i proces izrade dokumenata i procedura provedbe Strategije. Izrada Strategije temeljila se na pristupu „odozdo prema gore“, te integriranom i multisektorskom pristupu. Sama je Strategija podijeljena u pet poglavlja. Prvo poglavlje opisuje osnovne značajke područja obuhvaćenog LAG-om, i to zemljopisne, gospodarske i demografske, a koje određuju njegove razvojne granice, te snage i slabosti s kojima se ono suočava. Sinteza rezultata analize navedenih značajki, ali i rasprava koje su se odvijale na radionicama, te stavova i mišljenja anketiranog lokalnog stanovništva, rezultirala je SWOT matricom u drugom poglavlju. U trećem poglavlju je definirana razvojna vizija LAG-a i tri strateška cilja usmjerena ruralnom razvoju područja, uključujući multisektorski gospodarski rast i razvoj ruralnog područja, očuvanje i unaprjeđenje okoliša i kulturne baštine te razvoj lokalnih ljudskih resursa i povećanje kvalitete života. Svaki strateški cilj je detaljno razrađen u okviru prioriteta, mjera i aktivnosti koji će pridonijeti njegovom ostvarenju. Proces izrade i provedbe Strategije je objašnjen u četvrtom poglavlju, dok je u petom poglavlju Strategija uspoređena s nadređenim strateškim dokumentima.

LAG Vuka-Dunav; strategija; vizija; ciljevi; provedba

Development Strategy of the LAG Vuka-Dunav (2013-2014)

LAG Vuka-Dunav; strategy; vision; goals; implementation