Utjecaj digitalizacije na kvalitetu poslovne komunikacije u grafičkoj industriji (CROSBI ID 380293)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Delač, Ines
Plenković, Mario
Mustić, Daria
hrvatski
Utjecaj digitalizacije na kvalitetu poslovne komunikacije u grafičkoj industriji
U današnje vrijeme poslovno komuniciranje se sve više odvija posredstvom informatičke tehnologije, pa je tako Web postao ključan komunikacijski kanal.Za kvalitetnu komunikaciju potrebne su jednostavne i korisne Web stranice koje zadovoljavaju svojim dizajnom i sadržajem. U ovom diplomskom radu biti će analizirana poslovna komunikacija u digitalnom okruženju, kao i utjecaj vizualizacije korisničkog sučelja te upotrebljivosti poslovnih stranica na potencijalne potrošače. U teoretskom dijelu rada izneseni su osnovni pojmovi elektronskog poslovanja i navedene vrste korporativnih Web stranica. Također, obrađeni su najvažniji elementi za izradu uspješnih Web stranica: pojam upotrebljivosti i njegova primjena na Webu, funkcija Web dizajna te optimizacija stranica za Internet pretraživače.U eksperimentalnom dijelu rada ciljano će se izabrati tri grafička poduzeća specijalizirana za izradu komercijalnih tiskovina namijenjenih širokoj populaciji.Pomoću više odabranih metoda evaluacije analizirati će se upotrebljivost izabranih Web stranica i tako ocijeniti njihova orijentiranost prema korisnicima. Na taj način će se utvrditi da li je Web sučelje usklađeno sa usvojenim standardima upotrebljivosti te da li odgovara korisničkim potrebama.
digitalizacija poslovne komunikacije; web dizajn; web upotrebljivost
nije evidentirano
engleski
Influence of digitalization on the quality of business communication in graphic industry
nije evidentirano
digitalization of business communication; web design; web usability
nije evidentirano
Podaci o izdanju
113
25.09.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb