Analiza konstrukcijskih rješenja ravne stropne ploče velikog raspona (CROSBI ID 380382)

Nadarević, Alen Analiza konstrukcijskih rješenja ravne stropne ploče velikog raspona / Grandić, Davor (mentor); Rijeka, Građevinski fakultet u Rijeci, . 2013

Nadarević, Alen

Grandić, Davor

Analiza konstrukcijskih rješenja ravne stropne ploče velikog raspona

Ovim radom dana je analiza konstrukcijskih rješenja ravne stropne ploče velikog raspona. Zgrada je poslovne namjene i sastoji se od prizemlja i dva kata. Rad se može podijeliti na dvije glavne cjeline. U prvom djelu proveden je proračun progiba za punu armiranobetonsku ploču na način da je statički proračun ploče proveden u programu STAAD. Pro V8i, a ploča armirana u Concrete Design-u. Uz to proračun i armiranje pune armiranobetonske ploče provedeno je i u programu RAM Concept V8i, koji je namijenjen posebno za proračun ploče. U radu je detaljnije opisan rad u navedenom programu. Proračun progiba proveden je u tabličnom kalkulatoru Excel pritom koristeći količinu armature dobivenu iz RAM Concepta V8i te je progib uspoređen sa dopuštenim progibom. Pošto progib nije zadovoljio kreće se u drugu fazu. Drugi dio rada bavi se olakšanjem stalne teţine ploče s pomoću šupljih sfernih tijela određenih dimenzija koji se postavljaju na projektiranoj udaljenosti koja je određena u proračunu kako bi se zadovoljila posmična čvrstoća ploče i ista osigurala protiv proboja. Statički proračun je proveden u programima STAAD. Pro V8i te u RAM Concept V8i, a proračun progiba u Excelu. Pošto se radi o ravnim pločama posebna pozornost posvećena je opisu mehanizma probojnog sloma i proračunskog modela po EN 1992-1-1 te dimenzioniranju karakteristične pozicije na proboj koristeći prethodnu normu. Proračun na proboj je proveden i u programu Schöck BOLE© i to prema normi DIN EN 1992-1-1, te je određena količina poprečne armature protiv proboja po navedenim normama i raspoređena je kružno u odnosu na stup. Na kraju su dani zaključci koji su proizašli iz proračuna ploče na proboj provedenih na temelju navedenih postupaka.

ravne ploče; progib; proboj

Analysis of Structural Solutions of Large Span flat Slab Floors

flat slabs; deflection; punching