Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga nastavnika u otkrivanju učenika s teškoćama u čitanju (CROSBI ID 479734)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vancaš, Mirjana Uloga nastavnika u otkrivanju učenika s teškoćama u čitanju // Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999. str. 461-468-x

Podaci o odgovornosti

Vancaš, Mirjana

hrvatski

Uloga nastavnika u otkrivanju učenika s teškoćama u čitanju

Nastavnici mogu u direktnom i svakodnevnom radu s učenicima uočiti one s teškoćama u čitanju. Dobra procjena nastavnika može olakšati postupak dijagnosticiranja disleksije. Prema podacima našega istraživanja nastavnikova procjena učenikova čitanja, definirana u kategorijama lošega i izrazito lošega čitanja, visoko je prediktivna za dijagnozu disleksije. Prepoznavanje učenika s teškoćama u čitanju može se odvijati u procesu neformalnoga dijagnosticiranja koje treba biti sastavni dio poduke i to kroz radne hipoteze i bilježenje karakteristika relevantnih za učenikovo čitanje. Neformalni dijagnostički postupci trebaju se mijenjati u funkciji dobi i obrazovne razine učenika.

teškoće čitanja; nastavnik

nije evidentirano

engleski

The role of the teacher in detecting pupils with reading difficulties

nije evidentirano

reading disabilities; teacher

nije evidentirano

Podaci o prilogu

461-468-x.

1999.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju

Rosić, Vladimir

Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Podaci o skupu

Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju

predavanje

25.03.1999-26.03.1999

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano