Uloga nastavnika u otkrivanju učenika s teškoćama u čitanju (CROSBI ID 479734)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vancaš, Mirjana
hrvatski
Uloga nastavnika u otkrivanju učenika s teškoćama u čitanju
Nastavnici mogu u direktnom i svakodnevnom radu s učenicima uočiti one s teškoćama u čitanju. Dobra procjena nastavnika može olakšati postupak dijagnosticiranja disleksije. Prema podacima našega istraživanja nastavnikova procjena učenikova čitanja, definirana u kategorijama lošega i izrazito lošega čitanja, visoko je prediktivna za dijagnozu disleksije. Prepoznavanje učenika s teškoćama u čitanju može se odvijati u procesu neformalnoga dijagnosticiranja koje treba biti sastavni dio poduke i to kroz radne hipoteze i bilježenje karakteristika relevantnih za učenikovo čitanje. Neformalni dijagnostički postupci trebaju se mijenjati u funkciji dobi i obrazovne razine učenika.
teškoće čitanja; nastavnik
nije evidentirano
engleski
The role of the teacher in detecting pupils with reading difficulties
nije evidentirano
reading disabilities; teacher
nije evidentirano
Podaci o prilogu
461-468-x.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
Rosić, Vladimir
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
predavanje
25.03.1999-26.03.1999
Rijeka, Hrvatska