Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

POVEZANOST UČENIČKE PERCEPCIJE RODITELJSKOG PONAŠANJA I ŠKOLSKOG USPJEHA (CROSBI ID 380434)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bonifačić, Ivana POVEZANOST UČENIČKE PERCEPCIJE RODITELJSKOG PONAŠANJA I ŠKOLSKOG USPJEHA / Zloković, Jasminka (mentor); Rijeka, Filozofski fakultet u Rijeci, . 2013

Podaci o odgovornosti

Bonifačić, Ivana

Zloković, Jasminka

hrvatski

POVEZANOST UČENIČKE PERCEPCIJE RODITELJSKOG PONAŠANJA I ŠKOLSKOG USPJEHA

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati povezanost procijenjenog roditeljskog ponašanja (kroz dimenzije prihvaćanja i odbacivanja, posebno za majku i posebno za oca) i školskog uspjeha učenika. U istraživanju je sudjelovalo 79 učenika i 53 učenice 7. i 8. razreda četiriju osnovnih škola na otoku Krku. Mjerni instrument koji je korišten pri procjeni roditeljskog ponašanja je Skala KOBI, odnosno Skala kvalitete obiteljskih interakcija (Vulić – Prtolić, 2002.), a školski uspjeh ispitan je upitnikom Školski uspjeh koji slijedi nakon skale. Analizom rezultata istraživanja utvrđena je povezanost ponašanja roditelja i školskog uspjeha, uz mnogo međusobnih korelacija i nekoliko statistički značajnih korelacija. Značajna negativna korelacija zabilježena je između općeg uspjeha ispitanika i odbacivanja od strane oca (r = -0, 21), što znači da ispitanici koji procjenjuju veće odbacivanje od strane oca, imaju lošiji opći uspjeh. Također je utvrđena i značajna negativna korelacija u vezi između odbacivanja od strane oca i prosjeka ocjena iz hrvatskog jezika (r = -0, 20) što nam pokazuje da ti ispitanici imaju i lošiji prosjek ocjena iz hrvatskog jezika.

zadovoljstvo obitelji; odbacivanje i prihvaćanje roditelja; školski uspjeh;

nije evidentirano

engleski

Relationship between perceived parental behaviour and rejection and the school performance of their children

nije evidentirano

family contentment; parent rejection and acceptance; academic achievement

nije evidentirano

Podaci o izdanju

57

10.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Rijeci

Rijeka

Povezanost rada

Pedagogija