Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Buberov dijaloški koncept odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 196394)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Tomić, Draženko Buberov dijaloški koncept odgoja i obrazovanja // Obnovljeni život, 68 (2013), 1; 39-49

Podaci o odgovornosti

Tomić, Draženko

hrvatski

Buberov dijaloški koncept odgoja i obrazovanja

Članak se bavi filozofsko-odgojnim temama u Martina Buber apredstavnika dijalogike (fdozofije dijaloga, fdozofije susreta). U uvodnome dijelu članka nalazi se tumačenje pojmova ključnih za razumijevanje dijalogike i Buberove fdozofije (dijalogika, odnos, razgraničenje filozofije i religije...). U prvome poglavlju predstavljene su Buberove misli o odgoju, dok se u dmgom poglavlju nalazi pregled njegovih odgojnih smjernica. U trećem je poglavlju pregled Buberovih preporuka odgojiteljima o odgojno-obrazovnome procesu. U zaključnome dijelu nalazi se konkretizacija Buberove misli u suvremenome okružju.

Martin Buber ; filozofija odgoja ; dijalogika ; dijalog ; odnos ; odgoj

The article deals with philosphical-pedagogical themes in the works of Martin Buber, a representative ofdialogics (philosophy of dialogue, philosophy ofencounter). In the introductory section one can find explanations to key concepts in the understanding of dialogics and Buber 's philosophy (dialogics, relation, demareation between philosophy and religion...). In thefirst section Buber's thoughts on child-rearing are put forth, while the second contains a survey ofhis guidelines for the same. The third section outlines Buber's recommendations to educators on the process of upbringing and education. In the conclusion we see Buber's thoughts concretized in a contemporary environment.

engleski

Buber's Dialogic Concept of Child-rearing and Education

nije evidentirano

Martin Buber ; philosophy of education ; dialogic ; dialogue ; relation ; child-rearing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

68 (1)

2013.

39-49

objavljeno

0351-3947

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice
Indeksiranost