Buberov dijaloški koncept odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 196394)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Tomić, Draženko
hrvatski
Buberov dijaloški koncept odgoja i obrazovanja
Članak se bavi filozofsko-odgojnim temama u Martina Buber apredstavnika dijalogike (fdozofije dijaloga, fdozofije susreta). U uvodnome dijelu članka nalazi se tumačenje pojmova ključnih za razumijevanje dijalogike i Buberove fdozofije (dijalogika, odnos, razgraničenje filozofije i religije...). U prvome poglavlju predstavljene su Buberove misli o odgoju, dok se u dmgom poglavlju nalazi pregled njegovih odgojnih smjernica. U trećem je poglavlju pregled Buberovih preporuka odgojiteljima o odgojno-obrazovnome procesu. U zaključnome dijelu nalazi se konkretizacija Buberove misli u suvremenome okružju.
Martin Buber ; filozofija odgoja ; dijalogika ; dijalog ; odnos ; odgoj
The article deals with philosphical-pedagogical themes in the works of Martin Buber, a representative ofdialogics (philosophy of dialogue, philosophy ofencounter). In the introductory section one can find explanations to key concepts in the understanding of dialogics and Buber 's philosophy (dialogics, relation, demareation between philosophy and religion...). In thefirst section Buber's thoughts on child-rearing are put forth, while the second contains a survey ofhis guidelines for the same. The third section outlines Buber's recommendations to educators on the process of upbringing and education. In the conclusion we see Buber's thoughts concretized in a contemporary environment.
engleski
Buber's Dialogic Concept of Child-rearing and Education
nije evidentirano
Martin Buber ; philosophy of education ; dialogic ; dialogue ; relation ; child-rearing
nije evidentirano