Franšiza - najčešća pitanja i odgovori (CROSBI ID 745469)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Alpeza, Mirela ; Erceg, Aleksandar
hrvatski
Franšiza - najčešća pitanja i odgovori
Franšiza predstavlja model rasta poduzeća koji značajno smanjuje neizvjesnost u najrizičnijim fazama rasta: pokretanju poduzeća i fazi brzog rasta. Zbog prepoznatih prednosti u primjeni franšiznog modela poslovanja i za poduzetnike početnike i za uspješna poduzeća s potencijalom rasta, franšizno poslovanje već se desetljećima uspješno primjenjuje u razvijenim zemljama. U Hrvatskoj se o franšiznom poslovanju intenzivnije počelo govoriti 2003. godine kada je održan prvi franšizni sajam u organizaciji Hrvatske franšizne udruge (www.fip.com.hr). Pored Hrvatske franšizne udruge, franšizno poslovanje promovira i Centar za franšizu koji od 2003. godine djeluje u sklopu Centra za poduzetništvo Osijek. Franšizno poslovanje u Hrvatskoj još uvijek je slabo razvijeno. Prema istraživanju koje je CEPOR proveo u prosincu 2011. godine među ključnim stakeholder-ima, jedna od najvećih prepreka za razvoj franšiznog poslovanja u Hrvatskoj je niska razina informiranosti o prednostima primjene franšiznog poslovanja među potencijalnim primateljima i davateljima franšize.
Franšiza ; primatelj franšize ; davatelj franšize
nije evidentirano
engleski
Franchising - most often questions and answers
nije evidentirano
Franchising ; franshisor ; franchisee
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: CEPOR Centar za politiku razvoja malih i srednjih poduzeća i poduzetništva
46
2013.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-7520-03-8