Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kompetencije školskih pedagoga (CROSBI ID 10765)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Ledić, Jasminka ; Staničić, Stjepan ; Turk, Marko Kompetencije školskih pedagoga. Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2013

Podaci o odgovornosti

Ledić, Jasminka ; Staničić, Stjepan ; Turk, Marko

hrvatski

Kompetencije školskih pedagoga

Tekst ove monografije (u kojoj se prikazuje samo dio rezultata prikupljenih istraživanjem) podijeljen je u dva dijela. U prvom se dijelu teorijski pozicionira provedeno istraživanje: raspravlja se o konceptualizaciji uloge školskih pedagoga u Hrvatskoj, području rada školskih pedagoga, pretpostavkama profesionalnosti školskih pedagoga i njihovim kompetencijama. U drugom se dijelu prikazuju rezultati empirijskog istraživanja provedenoga na uzorku od 508 školskih pedagoga zaposlenih u osnovnim i srednjim školama u Republici Hrvatskoj. U fokusu našega istraživanja bila su tri temeljna istraživačka pitanja: kako školski pedagozi procjenjuju važnost kompetencija potrebnih za njihov rad, kako procjenjuju doprinos visokoškolskog obrazovanja stjecanju pojedinih kompetencija, te kako procjenjuju doprinos programa stručnog usavršavanja stjecanju pojedinih kompetencija. Svrha je našeg istraživanja svojevrsna posredna „inventarizacija“ svakodnevnih poslova pedagoga te uvid u doprinos inicijalnog obrazovanja i stručnog usavršavanja stjecanju kompetencija za njihovo obavljanje, što bi trebalo poslužiti za razvoj preporuka za usavršavanje i (re)pozicioniranje uloge pedagoga u školama te doprinos jasnom definiranju kompetencijskog profila školskih pedagoga.

kompetencije; školski pedagozi; profesija pedagoga

nije evidentirano

engleski

Competences of school pedagogues

nije evidentirano

competence; school pedagogues; pedagogues profession

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2013.

978-953-6104-99-4

145

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija