Kompetencije školskih pedagoga (CROSBI ID 10765)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Ledić, Jasminka ; Staničić, Stjepan ; Turk, Marko
hrvatski
Kompetencije školskih pedagoga
Tekst ove monografije (u kojoj se prikazuje samo dio rezultata prikupljenih istraživanjem) podijeljen je u dva dijela. U prvom se dijelu teorijski pozicionira provedeno istraživanje: raspravlja se o konceptualizaciji uloge školskih pedagoga u Hrvatskoj, području rada školskih pedagoga, pretpostavkama profesionalnosti školskih pedagoga i njihovim kompetencijama. U drugom se dijelu prikazuju rezultati empirijskog istraživanja provedenoga na uzorku od 508 školskih pedagoga zaposlenih u osnovnim i srednjim školama u Republici Hrvatskoj. U fokusu našega istraživanja bila su tri temeljna istraživačka pitanja: kako školski pedagozi procjenjuju važnost kompetencija potrebnih za njihov rad, kako procjenjuju doprinos visokoškolskog obrazovanja stjecanju pojedinih kompetencija, te kako procjenjuju doprinos programa stručnog usavršavanja stjecanju pojedinih kompetencija. Svrha je našeg istraživanja svojevrsna posredna „inventarizacija“ svakodnevnih poslova pedagoga te uvid u doprinos inicijalnog obrazovanja i stručnog usavršavanja stjecanju kompetencija za njihovo obavljanje, što bi trebalo poslužiti za razvoj preporuka za usavršavanje i (re)pozicioniranje uloge pedagoga u školama te doprinos jasnom definiranju kompetencijskog profila školskih pedagoga.
kompetencije; školski pedagozi; profesija pedagoga
nije evidentirano
engleski
Competences of school pedagogues
nije evidentirano
competence; school pedagogues; pedagogues profession
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
2013.
978-953-6104-99-4
145
objavljeno