Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Supporting inclusion of children with special needs : a study of classroom assistants and mobile team of special needs educators in regular schools (CROSBI ID 48875)

Prilog u knjizi | ostalo

Igrić, Ljiljana ; Cvitković, Daniela Supporting inclusion of children with special needs : a study of classroom assistants and mobile team of special needs educators in regular schools // Research project preparation within education and special needs education / Johnsen, Berit H. (ur.). Oslo: Cappelen Damm, 2013. str. 305-315

Podaci o odgovornosti

Igrić, Ljiljana ; Cvitković, Daniela

engleski

Supporting inclusion of children with special needs : a study of classroom assistants and mobile team of special needs educators in regular schools

U radu je opisano istraživanje ologe i učinaka davanja podrške učeniku s teškoćama u razvoju kroz podršku asistenta i mobilnog stručnog tima. Naglašena je važnost podrške u cilju inkluzije djece s teškoćama u razvoju.

classroom assistant, mobile team

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

305-315.

objavljeno

Podaci o knjizi

Research project preparation within education and special needs education

Johnsen, Berit H.

Oslo: Cappelen Damm

2013.

978-82-7634-977-1

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice