Provjera postavki modela radne angažiranosti na studentima: neki prediktori i ishodi studentske angažiranosti (CROSBI ID 380773)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kuzman, Ivana
Galić, Zvonimir
hrvatski
Provjera postavki modela radne angažiranosti na studentima: neki prediktori i ishodi studentske angažiranosti
Cilj ovog istraživanja bio je provjeriti postavke radne angažiranosti na studentskoj populaciji. Sudionici ovog istraživanja bili su studenti sa šest fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Podaci su prikupljeni korištenjem Skale temeljnih samoevaluacija, Utrecht skale radne angažiranosti za studente te upitnika Tvoji interesi. Sukladnost profesionalnih interesa i odabranog studija računali smo pomoću Iachan indeksa. Rezultati dobiveni hijerarhijskom regresijskom analizom pokazali su da sukladnost profesionalnih interesa i odabranog studija predviđa studentsku angažiranost povrh dispozicijske varijable temeljnih samoevaluacija. Temeljne samoevaluacije su se pokazale kao značajan dispozicijski prediktor uspjeha i zadovoljstva u studiju, dok kongruencija nije značajna za predviđanje navedenih kriterija. Studentska angažiranost predviđa uspjeh i zadovoljstvo studijem povrh varijabli temeljnih samoevaluacija i kongruencije.
studentska angažiranost; temeljne samoevaluacije; kongruencija; uspjeh u studiju; zadovoljstvo studijem
nije evidentirano
engleski
Testing the assumptions of work engagement model on students: some predictors and outcomes of work engagement
nije evidentirano
student engagement; core self-evaluations; congruence; study performance; satisfaction with the study program
nije evidentirano
Podaci o izdanju
34
06.07.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb