Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kulturološka uloga medija u odgoju i socijalizaciji (CROSBI ID 48894)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Livazović, Goran Kulturološka uloga medija u odgoju i socijalizaciji // Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Ad Arma, 2012. str. 272-280

Podaci o odgovornosti

Livazović, Goran

hrvatski

Kulturološka uloga medija u odgoju i socijalizaciji

Dugogodišnja znanstvena istraţivanja utjecaja medija u odgoju i socijalizaciji djece i mladih ukazala su na polarizaciju do danas poznatih uĉinaka izloţenosti i uporabe medija na adolescente. Pri tomu, prijepori u najvećoj mjeri nastaju upravo oko mjerljivih uĉinaka i posljedica izloţenosti medijskim sadrţajima u obliku izravnih ili kratkoroĉnih te kumulativnih ili dugoroĉnih kulturoloških medijskih utjecaja koje je sve teţe znanstveno utemeljeno pratiti, opisati i definirati te empirijski dokazati. Ovaj rad ima za cilj opisati aktualno stanje interdisciplinarnih teorijskih i empirijskih znanstvenih spoznaja o ulozi medija u odrastanju te socijalizaciji djece i mladih u podruĉju izravnih ili kratkoroĉnih te posrednih ili kumulativno-kulturoloških prosocijalnih i antisocijalnih utjecaja.

kultura, uloga medija, odgoj, socijalizacija

Rad objavljen u znanstvenoj monografiji Drugog kongresa pedagoga Hrvatske, Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti

engleski

Cultural Role of Media in Education and Socialization

nije evidentirano

culture, role of media, education, socialization

nije evidentirano

Podaci o prilogu

272-280.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pedagogija i kultura: teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti

Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Ad Arma

2012.

978-953-99167-4-7

Povezanost rada

Pedagogija