Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

BEYOND FRAGMENTATION: DIDACTICS, LEARNING AND TEACHING IN EUROPE, 2011, Opladen & Farmington Hills: Barbara Budrich Publishers, 432 str. (CROSBI ID 197011)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Iva Ćatić BEYOND FRAGMENTATION: DIDACTICS, LEARNING AND TEACHING IN EUROPE, 2011, Opladen & Farmington Hills: Barbara Budrich Publishers, 432 str. // Pedagogijska istraživanja, 10 (2013), 1; 162-166

Podaci o odgovornosti

Iva Ćatić

hrvatski

BEYOND FRAGMENTATION: DIDACTICS, LEARNING AND TEACHING IN EUROPE, 2011, Opladen & Farmington Hills: Barbara Budrich Publishers, 432 str.

Knjiga Više od fragmentacije: didaktika, učenje i poučavanje u Europi (Beyond fragmentation: Didactics, learning and teaching in Europe) plod je rada Europskog udruženja za istraživanje obrazovanja (European Educational Research Association – EERA), preciznije, njezine tematske skupine Mreža 27 – Didaktika, učenje i poučavanje (Network 27 on Didactics, Teaching and Learning). Mreža 27 započela je sa radom 2006. godine u okviru Europske konferencije za istraživanje obrazovanja (European Conference on Educational Research – ECER) , koja se održava svake godine u organizaciji EERA-e. Ova knjiga daje pregled najvažnijih radova prezentiranih u periodu od 2007. do 2011. godine, konkretno dvadeset i šest autorskih priloga . Sintagma "didaktika, učenje i poučavanje" predstavlja široko polje istraživanja odgoja i obrazovanja u Europi obilježeno postojanjem dvije dominantne tradicije - anglo-saksonske tradicije kurikuluma i instrukcije te njemačke didaktičke tradicije, uz postojanje i ostalih tradicija, koje zapravo predstavljaju različite kombinacije dvije dominantne tradicije. Urednici ove publikacije, B.Hudson i M.Meyer, međunarodno su priznati stručnjaci iz šireg područja obrazovanja, upoznati su sa obje tradicije i pišu o njima, naglašavajući u više navrata, kako u svojim ranijim radovima, tako i u ovoj knjizi, težnju za prevladavanjem opisane fragmentacije europskog didaktičkog krajolika uspostavljanjem zajedničkog istraživačkog polja, u kontekstu sveobuhvatnog cilja postizanja međusobnog razumijevanja i zajedničkih uvida. Ova knjiga, budući da obuhvaća raznovrsne radove – i glede tematike, i glede korištene metodologije, kao i glede pripadnih tradicija - može biti korisna svima onima koji se bave didaktikom, od razine svakodnevne nastavne prakse do znanstveno- istraživačke razine propitivanja teorijskih didaktičkih pitanja i njihove empirijske verifikacije. Njezina je tematika zanimljiva i glede pitanja hrvatske didaktičke tradicije, za koju bi bilo zanimljivo utvrditi faktore utjecaja iz kuta odnosa među dvjema dominantnim tradicijama, posebice u kontekstu aktualnih globalnih reformskih promjena obilježenih uvođenjem kurikuluma usmjerenog na razvoj kompetencija.Ova knjiga, budući da obuhvaća raznovrsne radove – i glede tematike, i glede korištene metodologije, kao i glede pripadnih tradicija - može biti korisna svima onima koji se bave didaktikom, od razine svakodnevne nastavne prakse do znanstveno-istraživačke razine propitivanja teorijskih didaktičkih pitanja i njihove empirijske verifikacije. Njezina je tematika zanimljiva i glede pitanja hrvatske didaktičke tradicije, za koju bi bilo zanimljivo utvrditi faktore utjecaja iz kuta odnosa među dvjema dominantnim tradicijama, posebice u kontekstu aktualnih globalnih reformskih promjena obilježenih uvođenjem kurikuluma usmjerenog na razvoj kompetencija.

Europsko udruženje za istraživanje obrazovanja (EERA); didaktika; učenje i poučavanje; anglo-američka kurikulumska tradicija; njemačka didaktička tradicija.

nije evidentirano

engleski

BEYOND FRAGMENTATION: DIDACTICS, LEARNING AND TEACHING IN EUROPE, 2011, Opladen & Farmington Hills: Barbara Budrich Publishers, p.432.

nije evidentirano

European Educational Research Association (EERA); didactics; learning and teaching; Anglo-American curriculum tradition; German didaktik tradition.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (1)

2013.

162-166

objavljeno

1334-7888

Povezanost rada

Pedagogija