Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Studentska percepcija engleskog za turizam kroz procjenu vlastitih kompetencija i potreba (CROSBI ID 601887)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | domaća recenzija

Mencer Salluzzo, Martina ; Marinov, Sanja ; Krnajski Hršak, Vera ; Kabalin Borenić, Višnja Studentska percepcija engleskog za turizam kroz procjenu vlastitih kompetencija i potreba // Jezik struke - kamo idemo? Zagreb, Hrvatska, 23.02.2013-23.02.2013

Podaci o odgovornosti

Mencer Salluzzo, Martina ; Marinov, Sanja ; Krnajski Hršak, Vera ; Kabalin Borenić, Višnja

hrvatski

Studentska percepcija engleskog za turizam kroz procjenu vlastitih kompetencija i potreba

Iz literature i vlastitog višegodišnjeg iskustva znamo da je svijest o posebnosti jezika za posebne potrebe mala te da studenti raznih struka često vjeruju kako su opće jezične kompetencije dovoljne za stručnu komunikaciju na engleskome kao zajedničkom jeziku za međunarodnu komunikaciju. Cilj nam je stoga utvrditi u kojoj su mjeri hrvatski studenti turizma na različitim stupnjevima visokog obrazovanja svjesni razlike između općeg engleskog i engleskoga za posebne potrebe te kako studenti procjenjuju svoje znanje općenito, a zatim i po posebnim vještinama. Kako je poznato da je motivacija povezana s ulaganjem truda u učenje ispitana je i studentska motivacija za učenje engleskog. Podaci su prikupljeni pomoću ankete koju smo provele tijekom siječnja 2013. među studentima 1. godine preddiplomskog studija turizma na EFST, studentima diplomskog studija turizma na EFZG te među preddiplomskim studentima turizma na veleučilištu Vern u Zagrebu. Rezultati istraživanja pružit će uvid u učestalost služenja engleskim u privatne i stručne svrhe (za sve četiri vještine), studentsku percepciju engleskoga jezika za turizam, njihove samoprocjenjene potrebe, slabosti i jake strane. Konačno, usporedba odgovora studenata s preddiplomske i diplomske razine otkrit će prati li porast općih stručnih kompetencija specifični stav o jeziku za posebne potrebe.

ESP; engleski za turizam; stavovi; kompetencije; studenti

nije evidentirano

engleski

Student perception of English for tourism - an estimate of own competence and needs

nije evidentirano

ESP; English for tourism; attitudes; competences; university students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Jezik struke - kamo idemo?

predavanje

23.02.2013-23.02.2013

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Filologija